Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 2032 ggr
hazzer
0

Hemsökta platser.

Ska ut på turné och besöka hemsökta platser och då söker jag efter ställen som har rykten och historier omkring sig.
Gärna då platser som har lite mer trovärdighet bakom ryktena, många platser sägs vara hemsökta men när man väl undersöker så visar det sig bara rent skitsnack.

Allting ska dokumenteras på film och blir slutresultatet bra så kan det tänkas bli offentligt.
Men för att göra det så bra som möjligt så behövs det bakgrundsinformation, historier, myter etc om platserna så skriv inte bara att ni hört om ett spöke vid en väg någonstans utan ge mig gärna lite mer substans än så.

Och detta är alltså en seriös studie och ingen sensationsjakt så de spirituella fanatiker som anser att jag stör andarna eller liknande kan bara hålla sina åsikter för sig själv.

Jag är inte ute efter att tjäna pengar eller berömmelse, jag är djupt fascinerad av det övernaturliga och därför gör jag det här.

Tacksam för alla tips!

hazzer
0

Tackar, det där blir en bra början. Muodos är dessutom inte så långt från mig så dit kan jag åka ganska snart.