Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettfoton
Läst 3172 ggr
skotty
0

Vad ser ni på bilden?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har lagt ut denna bilden tidigare men var ingen som direkt svarade så jag försöker igen.

I vintras, bara någon månad efter att mormor hade dött, gick jag hem från min kusin (bor i samma radhus-område) sent på natten. Det var släckt överallt, alla låg och sov, det var ingen bakom mig. Men jag kände mig iakttagen. Jag hade min kamera med mig så jag bestämde mig för att ta en bild bakåt. Ställde kameran på axeln och tog kort. Min skugga var framåt, så skuggan ni ser är inte min.

Hur som helst.. Många säger att dom ser någonting i skuggan. Ett ansikte. Dom som kände min mormor säger att dom ser en yngre version av henne. Mormor gillade inte att jag var ute och gick ensam om nätterna, kan det vara så att det faktiskt var hon som kollade till mig då? Jag har fått kontakt med henne genom ett medium som sa att min mormor är med mig en hel del, så jag antar att det inte är helt omöjligt.

Jag har lagt till lite kontrast i bilden, men det är allt.

skotty
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Orginalet ^^ Om ni nu skulle se bättre på den :P

[skymningsaga]
0

Jag ser inget fysiskt men känns som om någon i vit jacka med gråa eller svarta huvdetaljer står vid grinden och ser glad ut. Blåa jeans

[acallfix]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag tycker det ser ut som någon med vit tröja som har något under armen. Ljust hår som slutar strax ovanför axlarna…
Mellan grinden och väggen….

[MissGina]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det är någon med vit klädsel, mörkt hår. Sedan är det en orb i bilden också

[skymningsaga]
0

Glömde skriva att hon hade ljust hår och glas ögon och var äldre.

vargman
0

Ser ett huvud framför mig. Mörkt, kort nästan svart hår. Håret ligger också framåt…neråt mot ögonen med några hårstrån. Ögonen ser även rätt stora ut samt även där väldigt mörka. Vad jag kan se på ögonen är det även en mycket varm och snäll person som har nära till skratt. Näsan ser rätt knubbig ut. Först fick jag känslan av att det är ett barn sittandes i en barnvagn men kan lika gärna vara någon äldre eller ev. barn som sitter i rullstol. Jag ser ansiktet tydligast på översta bilden. Snett till höger om den ljusa cirkeln. Kan du se ett huvud där också? Huset till höger eller är det en Friggebod bor någon där? Tänkte om personen jag ser ligger i en säng.. Jag kan alltså inte se om personen sitter i rullstol, barnvagn eller säng. Tänkte att om det är en säng så kanske det speglar någon som bott det lilla huset. Tänker på huset som är närmast hitåt på bilden?

Har du mer info att upplysa om? Kanske kan det sätta igång energierna lite mer i ens inre.

//Mvh

skotty
0

Det är radhus. "Huset" närmast, där bodde mina systrars vänner när de var mindre, och där "spökade" det för fullt. Det är där jag har mina tidigaste upplevelser ifrån. Jag tittade på bilden nu och såg ett ansikte för första gången.

vargman
0

Ansiktet som jag ser nästan ut som en seriefigur. Vet du om det fanns någon med det utseendet i din närhet. Jag tänkte även att det kunde vara någon docka som någon i din närhet ägde. Ser du samma ansikte som jag beskrev eller har du lyckats se något annat skotty?

//Mvh

[Northbridge]
0

Jag ser en ung tjej/kvinna titta ner mot marken. Mörkt hår, lite smått mörk runt ögonen. Ser ut som hon faktiskt tittar ner mot marken.

ompi
0

jag har studerat bilden jätte noga nu, jag ser en äldre dam som tittar rakt in mot kameran, hon är en kort liten gumma med svart klädsel även så bär hon en sorts sjal över huvudet. Det vita är ingen jacka det är hennes ansikte…. Har varit med om mycket sånt här och sett många bilder..

Visst liknar det en tjej med mörkt hår o vit jacka som tittar ner i marken, om man tittar snabbt….men som sagt jag har studerat en del såna här bilder och jag ser att det är en dam från sent 1900 tal med svart klädsel och tittar in i kameran..

Det finns även en orb med på bilden..