Ensam
Hej
Jag har en sak som jag går och klurar på.
Då jag är singel undrar jag om ett medium kan se om man kommer att träffa och bli ihop med någon och när?
Har också funderat på om ett medium egentligen "bara" kan se om möjligheten finns. Men å andra sidan så har alla möjligheten så det hjälper inte mig alls.
Tycker slumpen får avgöra det. Vet inget om medium, men ifall ett medium skulle säga till dig vem som skulle bli din skulle du söka efter människan dag och natt med blicken.
Och det skulle sluta med att du skulle titta bort, och så förändras allt. Så det är nog bättre ifall allt får hända av sig själv.
Jag fick en medial läsning i vintras av ett mycket skickligt medium så jag vet ungefär när jag kommer att träffa min tillkommande, under tiden njuter jag av livet och dejtar och är så social som jag bara hinner vara. Bara för att man vet vid ungefär vilken tidpunkt någonting kommer att komma in i ens liv betyder ju inte det att man vänder bort huvudet från allt annat under tiden, det är ett medvetet val man måste göra att leva i nuet även fast man vet lite om framtiden.
"Rädslan klänger fast vid och håller kvar allt vi har, kärleken ger bort allt vi har."
ur Samtal med Gud