Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 2674 ggr
Mysan59
0

Vad hände egentligen

Hej,

Har inte varit här på jättelänge, men nu känner jag att jag behöver få lite åsikter från er här.

Detta inträffade igår…

Jag skulle gå in i badrummet för att pinka, direkt till höger innanför dörren finns en lite badrumsmöbel där det står krämer osv. Rakt fram är handfatet och precis till vänster om det är toan. Till höger om handfatet är badkaret och det sträcker sig till dörren.

På badrumsmöbel ligger också mina örhängen som jag använder just nu för tillfället och två hårklämmor i plast…

Hur som helst så när jag går in där så tycker jag att jag ser nåt som "flyger" förbi, men tror jag inbillar mig, så jag sätter mig på toan och upptäcker att ena hårklämman ligger precis nedanför badkaret och den andra nedanför möbeln…

Frågade sambo om han visste nåt om detta, men icke.

Och nu undrar jag om någon har en bra förklaring till detta. Kan tillägga att det inte finns något fönster därinne och dessa klämmer eller annat som ligger där, aldrig har ramlat ner utan anledning.

Jag är troende, men även väldigt skeptiskt många gånger och letar i första hand naturliga förklaringar.

Kan också tillägga att för ca en månad sen när jag låg på sjukhus, så satt jag i sängen och löste korsord, när jag sen tröttnade på det och la ifrån mig penna och tidning på bordet bredvid mig och la mig ner för att läsa en bok istället, så ser jag efter en stund i ögonvrån att nåt rör sig… och det är pennan som rullar lite, men slutar när jag tittar… ja ok, det är lättare att förklara, jag kan ha lagt den lite snett på tidningen eller nåt, men ville bara tillägga detta Flört

Mysan59
0

Ingen som har nån gissning om hur hårspännena kunde hamna på golvet?

Nog trodde jag att nån skulle svara iag… Självklart så förstår jag att ingen kan säga exakt vad som hände, men nog trodde jag att nån skulle lagt in nån gissning…

81an
0

kan va nån avliden som försöker få kontakt me dej. jag tycker det låter mest trovärdigt. om jag vore du  skulle jag kontaktat ett bra medium för att få mer info.

<3 kärlek <3

Mysan59
0

#2 OK Tack 81an… jag tänkte att det känns nog som om någon vill få kontakt, men om det inte är nåt sånt, så tänkte jag att nån kanske hade en naturlig förklaring till hur det kunde hända…

Jag är som sagt troende men samtidigt väldigt skeptisk och blir lite misstänksam på nåt sätt när såna här små saker händer. "Hände det där eller"? Och så försöker jag tänka att det kanske inte var si eller så…

Men tack för ditt tips, jag har nog tänkt detsamma, att jag ska kontakta ett bra medium för att få veta mer.

[jonbocken]
2

Troligtvis är det någon som stått dig nära och som nu inte finns i livet längre, det betyder inte att personen vill dig något ont utan bara försöker göra sin uppmärksamhet tydlig.

Det vi kallar övernaturligt är egentligen hur naturligt som helst.

Kan tipsa om en duktig kvinna som heter Lisbeth i Laggarberg (Timrå)

Hon har kunskap att kunne se och berätta sådant som vi "vanliga" har lite svårt att uppfatta, var hos henne för ca 2 år sedan och det var ett givande möte som gav en del svar på personer som försökt kontakta mig från andra sidan.

JonasDuregard
0

Är det hårspännen med mekaniska fjädrar i? Om en fjäder är spänd har den ju en tendens att frigöras med just den effekt du beskriver (att den flyger iväg).

Mysan59
0

Tack för era svar.

#5 Nej det är inga fjädrar i dom