Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 838 ggr
PiganX
0

drömtydning

Drömde inatt att jag skulle åka nånstans i ett miniflygplan, minns inte vart. Men mitt i allt slocknade allt och vi började störta, så vi kraschade rakt ner på en gata. Flygplanets delar började dock flyga omkring och plötsligt var det tusentals människor som sprang runt på gatorna och var livrädda att de skulle träffas av någon del. Många människor dog också, och de som styrt planet ville absolut inte ta på sig skulden.

Min känsla i drömmen var alltså skräck, och som i många andra drömmar var jag tvungen att fly. Vad kan detta betyda?

Fjäril
1

Hej,

Min känsla (mellan raderna) säger att du kanske är inte bekväm/trygg i någon situationen men önskar att ta dig ur den. En annan känsla säger också att man kanske inte får den uppbackning man behöver (eller tror att man behöver) utan kan uppleva det som om man blir sviken. (fast det kan sitta på insidan och tron på sig själv)

Jag tycker också (känns så) att du kanske får småhintar om dagarna, "något" som försöker få dig att se framåt, ändra livsstil och att du har det framför dig - men du kanske behöver en pusch, en hjälp att nå dit.

Meditera - det känns som om dina svar (på dina frågor) kommer att falla på plats.

Fjäril

Sajtvärd på Övernaturligt