Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 1522 ggr
Elviraa97
0

Andarna når mina drömmar

Drömde en sjukt läskig dröm för någon dag sen…så om någon kan förklara så skulle de uppskattas!

Tänk er att ni kollar lite dvala aktikt..

Den utspelade sig på stallloftet (mycket mer modärnt och med en lägenhet i ena änden), de bodde ingen i lägenheten så jag och en kompis gick in där och när vi kom in såg vi att rummet var möblerat. Jag sa till min kompis:

-Varför är de möblerat om de inte bor någon här? jag fick inget direkt svar så jag kollade mig omkring och såg att kompisen var borta. När jag riktade blicken framåt igen kände jag hur någon stod bakom mig, jag kollade försigtigt åt sidan men såg ingen….så jag gick vidare och spekulerade lägenheten, efter några minuter kände jag en stor tung hand på min axel. Jag stelnade till för en sekund innan jag kastade mig runt, men denna gång stod de inte häller någon där. Kollade klart lägenheten innan jag gick tillbaka mot själva höloftsdelningen, de var då jag såg han, lite gråare till färgen än en levande människa. Jag fortsatte gå rakt emot han i hopp om att han skulle bli osynlig igen. men han la en hand på mitt bröst, så jag kollade upp. Han försökte säga något men drömmen flöt ut…

Sjukt obehagligt, fast jag vaknade med en behaglig känsla av frid…förstår inte riktigt…