Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 771 ggr
[Caroline92]
0

Knackning

Hejsan!
Imorse när jag satt och åt min dagliga gröt och läste DN så hittade jag en intressant artikel som var väldigt lång så jag satte igång å läsa. Klockar var, redan när jag började läsa, väldigt mkt, så jag hade inte så lång tid på mig att hinna till skolan. Men när jag sitter och läser och har läst en bit så hör jag bakom mig hur det knackar på fönstret. Ingen kan ha knackat där, man når inte upp dit, så min fråga är vad det kan ha varit? Inte en fågel ifa…det hade jag hört…kan det möjligen ha varit min farmor som ville skynda på mig för att jag tog så lång tid på mig?

Kramar Caroline

Anna-K
0

Hej Caroline92!

Trevligt om det var en hälsning från din farmor!Andevärlden kan vara "busiga"ibland & framförallt ger dom oss vägledning mm Många gånger är det ändå logiska förklaringar vilket jag personligen tycker är viktigt att ta reda på först!

Varm Kram/AnnaGlad

tinkerbell
0

Satt o läste en bok med tvnytt påslaget,där kom det upp om korallreven som håller på att dö ut om vi inte gör något.Jag kände med dem så blev så sorgsen på något vis över att det är vi människor som förstör.Nåväl jg fortsatte läsa o snart var det glömt,då fick jag en underbar värme -kärleks känsla o framför mig dansade tusentals orange o guldaktiga prickar,de förmedlade känslan åt mig att allt skulle nog gå bra ändå samtidigt som jag omslöts av allt detta.Det varade bara några sekunder  o min tanke var :Vad var nu detta ,korallrevet kan ju inte veta vad jag tänkte här uppe i norden…..undrar vad det var.

tinkerbell
0

Dethär kom nog på fel länk,sorry!

[Caroline92]
0

Jag har letat å letat efter logiska förklaringar. Kan inte vart en fågel, då hade jag hört att det var en näbb som knackade, ingen når upp till fönstret, och resten av familjen låg och sov, den enda jag såg när jag vände mig om var min katt som låg på rygg  på golvet, så hon kan det inte heller varit då hon legat så i över 5 min innan det hände. Jag hoppas så att det var farmor Skrattande

Kram Caroline

Anna-K
0

GladHåll i den känslan att det var din farmor!Hon ville säkert att du skulle skynda på lite när tiden var knapp…GladDu märker säkert av henne vid fler tillfällen sen!Jättetrevligt för dig att farmor är med & "håller ett öga" på sin ögonsten!

Varm kram//Anna

[Caroline92]
0

Ja det ska jag göra Skrattande Har hänt andra saker också som jag kan förknippa med farmor, och det känns verkligen bra :D

Kram Caroline

citronblomma
0

Jag var också med om det du berättar om, fast för några månader sedan.

Rejäla snabba smällar mot ett fönster bakom min rygg och smällarna kom med ett par min mellanrum.Alla i huset sov och ingen fanns på gården.

Det var som om min uppmärksamhet skulle påkallas,som om jag inte fick sitta och titta på söndagsmorgon på tv :)

Tiia
0

Det har hänt mig med,men inte på fönstret,utan snarare i (på)väggen…..

drutten53
0

jag har knackningar på dataskärmen på morgonen..innan jag startar den  lika så i bokhyllan….datanskärmen är nersläckt..jag går ut på balkongen för att röka..då hörs knackningen…som ett tacken från min ängel…så då öppnat jag datan…kram o sen över databordet hör jag oxå´ det sjongar till´….

Vibeka
0

Helt klart var det någon från andevärlden som ville göra dig uppmärksam på att tiden nu var inne att släppa det du läste! Glad Sådana meddelanden är inte ovanliga bara att grattulera och ta till dig.

Kram C

Opal
0

Jag hör ofta på kvällarna att det knackar i min bokhylla och i ett hörn i mitt sovrum när jag har lagt mig.

[Caroline92]
0

Härligt att det inte bara är jag som vart med om det här :D

#10 Då får jag hoppas att jag får höra nått igen nån gång då :D

Kramar Caroline