Andar, finns de?
Nån som sett detta tv-program?
Heter Ghost Adventures på engelska.
Dessa går på kanal tv 4 Plus på fredagar.
Är det äkta eller fejk?
Vad tror ni?
Som svar på din rubrik - ja andar finns ;) Nejdå, skämt och sido. Jag har aldrig sett det programmet men jag tror säkert att mycket "överdrivs" och jag personligen funderar på varför man letar/jagar efter andar - men det finns väl en förtjusning i allt och det är ju meningen att vi ska ha olika intressen.
Sajtvärd på Övernaturligt
Jag brukar se det, men mest för att killen som är med är så himla snygg hahah nää men programet är rätt så underhållande=)
www.theresekostresa.blogg.se
Jag tycker med det är väldig underhållande och ganska otäckt ibland.
Oavsett om det är sant eller inte så kan jag inte låta bli att kolla på det..:-)
Precis, dom verkar ju själv bli väldigt rädda ibland.
En serie som jag älskar är sensing murder. Tror inte det spelar in längre tyvärr. men man kan se alla avsnitt inne på tv4play.
www.theresekostresa.blogg.se

att de säkert upplever saker är inte helt omöjligt. Dock anser jag att de balanserar på en tunnlinje på vad som är moraliskt rätt och klavertramp. Att tända eld på en plats där en intern har brunnit för att provocera fram spökerier tycker jag är respektlöst och korkat. Däremot var deras utflykt till Island of the Dolls oerhört spännande med dockan som öppnade sitt öga.
Dessutom finns det många av dessa serier så jag tvivlar på behovet att göra en "fake". Det är inte den serien som gör djupaste och seriösaste studien av spöken.
Alis volat propriis 
Kan hålla med.
De provocerar fram mycket på ett sätt som inte är moraliskt vissa gånger.
Jag har hört sägas att de måste gå till en präst varje gång för att få bort de onda. Det är ju ofta de som de får kontakt med.

det tvivlar jag inte på för det de gör är att öppna upp för mer skit och elände. Det lockas till personer som dem. De är nyfikna. Inte undra på att de dras till dem.
Alis volat propriis 
Visst är det säkert äkta. Men jag kan hålla med om att dom går på lite väl hårt och dom är ganska gapiga, men dom får många fina bevis
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
hyffsat spännande underhållning. jag brukar se de programmen på youtube