Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 994 ggr
Tatsu
0

Sjätte sinne?

Varför kan man ibland tänka på en person som man inte har sett på en massa år, och samma dag eller någon dag efter ser man den personen? Det händer mig ofta och det är inte personer som jag har haft kontakt med eller känner väl, hur kan de bara poppa up i huvudet på en? Har funderat på det och det känns otäckt just när man ser den man har tänkt på. Det har även hänt att jag har sett personen i en tidning någon dag efteråt i något reportage.

Är det någon som kan förklara varför det kan bli så?

zeretki
0

Varför? Jag tror att det bara är sånt som händer. En liten föraning. :) Kanske nåt speciellt med den personen du ska tänka på? Nåt du kan lära dig av situationen? Eller så är det bara så det är. :)

Melina.
0

Denhär veckan har jag varit med om detdär två gånger, alltså att jag tänker på en person och sedan möter jag personen någonstans. Ofta är det någon person som jag inte har kontakt med längre, och som jag helst inte vill träffa igen. Lite dumt.

Jag kan inte förklara varför det blir såhär. Jag har läst någonstans att vissa människor, som är mer 'öppna', är med om det oftare än människor som är mindre 'öppna'. Så det väl kanske något slags 'sjätte sinne' (egentligen lite fel ord att använda, men det är enklast att säga så).

Om man kommer på sig själv att tänka på någon speciell person, så kanske man ska göra sig beredd på att träffa den personen. Inte vet jag. Intressant :-)