Överföring?
I morgon har jag en tid till tandläkaren…eller hade vill säga.
Jag har fasat inför den dagen då han ska dra ut några tänder på mej.
Har tänkt nu i flera dagar om han kan bli lite sjuk…bara så där lite sjuk så att han inte kan jobba…(brukar aldrig önska att någon ska bli sjuk.)
Och vad händer??
Idag ringer hans sköterska och säger att han är sjuk så vi får boka en ny tid.
Blev jag paff eller…
Du sände väl ut din önskan så mycket så att den kom tillbaka. Kanske inte att han skulle bli sjuk men att du skulle slippa. Vi får hoppas det är någon liten förkylning bara så du får gå dit snart ;)
Sajtvärd på Övernaturligt
Jag hoppas med att han inte är så sjuk…
jag tänkte nog så intensivt att det blev verklighet av det.
Konstigt…
Tillfälligher sker men troligast är att han bara gått o smittat ned sig då han möter mycket folk kan jag se detta som den mest troliga orsaken
Kan vara så…men lite lustigt tyckte jag det vart då jag tänkt så på detta i flera dagar nu…
Får jag fråga, om du skall se en match mellan sveriga och säg norge i hockey. du går och funderar under dagen vem vinner så vinner sverige och du ville detta eller önska det. Berodde det på din önskan eller en rad av händelser som gjorde att de 50% som kunde bli blev?
50% risk han e sjuk när du kommer
50% inte risk… Om man ser det utifrån tro och önskan…
Nu får du tänka att han ska bli frisk och kry; Och duktig.
Det kan du önska dig, för det var nymåne i natt, och inom 24 timmar ska det fungera. Önska en duktig läkare och en smärtfri operation, om du vill.
#6 Tack….det ska jag tänka…
#5 Det berodde nog på att just det laget som vann var bättre än det andra…hhhahaa..
Nä jag förstår vad du menar. Tillfälligheter blir det gott om ibland och de dyker upp på lämpliga ställen….*L*

Kanske de va flera som önskade sig samtidigt att slippa tandläkaren (han) idag så blev önskan extra stark
(skojar)

Haha det här är otroligt men helt sant. Min sjukanmälde sig med idag. fast jag hade ju inte önskat slippa däremot blev jag lite glad ändå för då slapp jag denna månads tandläkarräkning då det blev skjutet till juni. 
Hahahaha…otroligt KattenRuben…..