Vad hände..
Bodde ute på landet för många år sen och syrran och jag kom hem sent en kväll. Det var kolsvart ute och jag parkerade bilen innaför grinden. Släckte och låste bilen och vi gick in. Senare samma kväll, så säger syrran: kom och titta, för jag tror inte mina ögon. Då visar det sig att bilen har all belysning på, både ute och inne i bilen. T o m helljuset var på. Jag vågade inte gå ut, utan lät det vara så. På morronen gick jag och kollade bilen, då var alla ljus släckta. Kanske nån som ville se efter oss.
I det huset hände det mycket konstigt,…….hunden reste ragg och började skälla,när det med bilen hände.
Är det någon som har haft en liknande händelse?
Det berodde nog inte på något elfel i bilen,för det hände såå mycket annat där under tiden syrran bodde där.
Ingen som varit med om liknande?
Nej, men det var en intressant berättelse. :) Om hunden reagerade så var det ju nåt som händer, frågan är bara vad… Du gick inte och kollade bilen när det lyste? Om den var låst? Men den var låst o släckt på morronen efter? Hmmm. Låter som nån vill säga nåt. :)
Det hände mycket i det huset,lampor som gungade,knackningar på dörren och ingen var där.
Det kändes inte ialla fall som någon positiv energi.
Hunden och jag reste ragg /nackhår på samma gång i vedlidret.Vi backade båda två därifrån.
Nej jag tordes inte kolla bilen, när alla lampor var tända. Dagen efter på morron var jag och kollade och då var bilen låst fortfarande och inga lampor lyste. Bilen var som jag hade lämnat den på kvällen.
Ja du , min mor hade en liknande bilincident med sin bil 6 mån efter makens död. Bilen startar ljuset själv utan hon rörde nåt när hon satt i bilen o skulle sätta igång… Hunden hemma skäller o morrar helt plötsligt ut i luften el viftar på svnsen , jag ser va hon ser oftast o då ber jag denne att göra ett Tecken o oftast blir det ett jädra hallå då, saker förflyttar sig, min mors säng skakar varje kväll när mor går o lägger sig… det slår blixtar inomhus såna där vackra som fräser till, saker försvinner o dyker upp, lampor lever sitt eget liv, möbler rör sig, men ack så roligt vi har, vi vet vem det är o denne är sig sååå lik. Jag ser denne peronen oftast som en bild inom mig o hör ord som bublar ur munnen o en gång så lånade han min kropp… men det var lite ovant , har bara läst om sånt, så nu efter allt detta ska jag fördjupa mig på ramsbergsgården. Efter en kurs ifysiska fenomen, vart det som att öppna nästintill hela min pandoras ask, vet ni …. jag hittade även en syster i himlavärlden jag inte visste jag hade… Det låter nog dramatiskt allt detta men då vi vet vem det eär o de bara ger skratt o djup glädje o tröst så är det bra. Är man osäker så sök ett mediums hjälp. Allt detta ja det mesta, jag har varit medial i ett par år nu , har startat i och med en anhörigs bortgång… Det skänker oerhörd tröst… Bättre det än inget alls. Om ni vill veta vem somlärde oss detta kontakta mig privat. Hej då/miramis2
Apropå hundar…en gång när jag såg Det Okända, så pratade dom om att deras hund morrade ibland åt något och precis när dom sa så så började Axl att morra mot TVn! Han reagerar i princip bara om han hör andra hundar eller djur på TV men nu var det nåt konstigt. Gissa om jag blev chockad! :D