Säkert med PM?
Hur säker kan man vara att ett skickat PM verkligen når mottagaren?
Har haft problem med det förut, att jag skickat men inte fått svar och till slut skrev i gästboken och frågade om det kommit fram. Det hade det inte. Tror det var tredje gången jag skickade det som det kom fram.
Nu har jag åtminstone ett PM som jag själv inte fått, skickat ett PM som inte blivit markerat som läst och jag "borde" vid det här laget också fått svar på 2 PM jag skickat.
Vart tar våra PM vägen om de inte kommer fram? Jag försöker hålla min inkorg så tom att det inte skall vara problem att ta emot nya pm platsmässigt.
Är det bara jag som har det här problemet???
Det är ingen vits att ha huvudet upp i det blå om du inte har fötterna stadigt förankrade på jorden.

Att det kommit fram ser du i "skickat". Men om det är så att man vet att det inte når mottagare så får jag skicka problemet vidare så vi får kolla upp det.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Det kan vara så med att den som fått det inte svarar av nån anledning….. vilket är väldig tråkigt!!!

Jag ser inget konstigt med några pm så det borde inte vara någon bugg men ska kolla det mer.
Elisabeth

Vad händer då inkorgen blir full? Om någon skickar meddelande till mig innan den är tömd kommer det fram sen då?
Sanna

pm ligger och väntar så har det varit här..min inkorg var full..när jag tömmde den så hade jag 3 pm..som kom upp direkt..kram
för mig fungerar det bra….

Jag har även råkat ut för samma sak. Skickade två st till dig Elisabeth men fick inget svar.

Jag ska kolla upp vad som kan var fel angående pm.
Elisabeth