Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettkurser
Läst 561 ggr
Opal
0

kurs

Jag undrar om distanskursen ligger på is??  Det är länge sedan vi fick någon uppgift nu.

Elisabeth-J
0

Ja det var ett tag sen, ska fösöka få ut en ny imorgon Kyss

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Caroline92]
0

Stor applåd till Elisabeth :D Och till Opal som tog upp det :D
Jag har väntat ett tag, så jag kan lika gärna vänta ett tag till. men det ska bli kul med en ny kurs :D

Kramar caroline

CombatLillaMy
0

Åh….jag vill åsså vara med om det går?

//=0)

Elisabeth-J
0

#3 Alla kan vara med. I kategorin kurser så finns det olika övningar spm man kan göra när man vill =)

Elisabeth 

CombatLillaMy
0

Då måste jag genast ta en titt!

Tack!

=0) Camilla

CombatLillaMy
0

Bör man göra övningarna i någon speciell ordning eller kan du rekomendera var man börjar?

Tack på förhand!

Vänliga hälsningar

Camilla

Elisabeth-J
0

#6 Jag rekommenderar att man börjar med att öppna chakran.

Elisabeth 

Morsan1
0

#7 Det är där jag ska börja, med baschakrat….;)

CombatLillaMy
0

Tack för hjälpen!

// Camilla

YvonneW
0

Hej Elisabeth! Vilken tur att jag hann dra ut övningarna på skrivaren, för nu är dom inte kvar ser jag.

Var ivrig och försökte i natt (!) Satte mig i en skön fåtölj i vardagsrummet, läste och påbörjade ett försök i taget. Men varje gång slumrade jag till istället! Vaknade dock varje gång av en ordentlig knall så att jag blev klarvaken. "Någon" väckte mig. Gav upp, var nog för trött. Skall försöka ikväll igen.

Nu ligger jag efter här!

mamma_neo
0

hallå!

Jag ville med vara med i kursen.. Men hittar ju inte dit .. Vart skall jag leta ta ivägen på datan?? ha ha låter ju jätte trög jag.. Men någon snäll kankse hjälper mig rätt…Kram åse…Glad

skruttan31
0

på vänster sida hittar du som ett bibliotek,, med mina inlägg osv,, leta upp kurser/distansurser,, så ska du finna där