Vision - upplevelse
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag sitter framför datorn och kände hur någon/något tar bort en krok som har suttit fast på en medialt sele runt min kropp utan att jag har egentligen har förstått det. Jag har känt att jag har dragit en massa onödigt skit som jag egentligen inte har valt (när folk har berättat om sina problem, när jag led som värst och behövde detta som minst i mitt liv). Nu rullar vagnen snabbt bakom mig och försvinner ner i ett avgrund. Framför mig håller en ridå på att gå upp, under tiden hör jag "A space odyssey i tackt - sedan försvinner visionen!
Jag har haft varelser som har öppnat upp mina olika sinnen på ett mekaniskt sätt, som om de vrider upp olika chakran och ställer skärpan så att jag ska uppleva det övernaturliga klarare - När någon tar sitt pekfinger som sätter den vid tinningen och snurrar - så får det dubbel betydelse för mig.
Jag har ingen aning om vad som händer - allt är blankt igen!
Hej Völva, Du kanske upplever det som om din medialitet har stannat upp pga saker som sker runt dig. Jobb, flytt och så vidare? Jag vet själv när jag har mycket "vardagligt" runt mig så lägger jag fokusen på det och jag tror att vi får hjälp att stanna upp - för att hinna med och orka. Du är snart där igen men lägg inte din energi på att fundera på varför du inget känner osv, utan låt det komma tillbaka när det är dags.
Sajtvärd på Övernaturligt
Hej Fjäril!
Du har säkert rätt! Just nu har jag det tråkigt - i vanliga fall har jag inte någon dö-tid. Då hade jag visioner som jag skrev ner, testade och lärde mig av. Jag är bara ovan vid tystnaden och blindheten
Tror det blir så när man har mycket omkring sej.
När man inte är i fas med sej själv
Jag har inte kännt heller på länge nu. Men jag vet varför.
Ta det lungt Völva och stressa inte fram nåt.
Det kommer när tiden är mogen igen.
Kram
Visst har du rätt mia!
Det är bara så svårt om man har sätt saker i 14 år i sträck och plötsligt tar allt slut.
Det positiva är att jag har fått tillbaka mitt intresse för möblering, planering och inredning - jag inredde låtsasrum och klippte ut bilder ur magasin och inredningstidningar/möbeltidingar när jag var yngre. Det försvann när jag gick in i det andliga. Något jag har sörjt!
Det är kul att få tillbaka ett eget intresse!
Jag ska göra som du råder mig - ta det lugnt. Men det är svårt! 
Jag vet att det är svårt….Jag blir själv otålig när jag märker att inget händer.
Man vill ju…men får inte fram nånting.
Vad bra,,,*L* Då leder det ju till nåt gott iallafall.
Det andra kommer sen när du minst anar det, igen.
tack för uppbackningen! Det är snällt, skönt att jag inte är ensam med detta!
Att andra har det med! Jag ska göra som du råder mig till…
Jag får sätta mig i lotusställning och säga Aooommm….ett tag