Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedialitet
Läst 2664 ggr
[Völva]
1

Inga visioner mer...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kan inte minnas när jag hade tomt på visioner, andliga/övernaturliga besökare, framsynthetkunskap (prekognition) och liknande övernaturliga och andliga faktorer. Utan dessa realiteter i mitt liv så har mitt liv blivit så lugnt, skönt, tyst och stilla. Förra gången det var så här tyst och jag levde ett "normalt" svenssonliv var för 14 år sedan. Annars har det varit full med besökare, visioner, andar som fladdrar omkring och ljusvarelser som vill undervisa mig i något. Stänga ner har varit i stort sätt omöjligt!

I den här tystnaden så gick jag tillbaka till mitt stora intresse i livet- heminredning. Jag märkte att jag hade kul, jag blev glad och mådde bra av det. Så här kände jag inte när folk krävde att jag skulle läsa av dem. Jag tror aldrig jag har mått bra av det…

Gåvan är kanske avslutat nu…Det kanske inte finns mer för mig att se för att få mig att överleva det svåra som idag ligger i dåtid. Jag kanske börjar leva nu, av mig själv och då behövs inte en massa ljusvarelser, änglar och guider till mitt förfogande för att orka med en efterdödstillvaro. Jag kan klara mig själv nu och stängt den dörren för gått.

Livet är enklare att leva, utan att se en massa övernaturliga/andliga realiteter, det förstår jag nu. För ett par dagar sedan kunde jag vara medveten om både jorden och det andliga. Eller jorden, det andliga och det övernaturliga samtidigt. Att bara vara i ett medvetenhet om en värld som den jordsliga, gör livet betydligt enklare att leva…

Eller så är det en välbehövlig paus efter 14 år av visioner…

Nu är alldelses stilla….tyst…det är så skönt!

Fjäril
0

Hej Völva, Jag tror att det går upp och ner för alla det där. Ibland händer det mycket runtomkring och ibland är det helt tyst som du säger. När jag har de där "lugna" perioderna så vet jag att det för mig betyder att jag ska stanna upp och reflektera över det som har varit. Men eftersom jag "arbetar" med healing/vägledning (i stort sett varje dag) så händer det inte en massa saker runt mig alls på samma sätt längre, antagligen för att min fokus ligger på personernas vägledning/vägledare och så vidare. Däremot arbetar jag mycket med intuitionen och dagliga resor mentalt och där "tillgodoses" min behov :)

Sajtvärd på Övernaturligt

[Månkatten]
6

Völva, har inte du skrivit ett par gånger på skepticism i fokus om hur mycket du ogillar andliga? Varför är du på den här sidan isf?

[Völva]
1

Jag vet att jag har skrivit där, men jag skrev i det andliga innan jag gick över till det skeptiska! Det finns bevisning på detta om du gör en bättre kontroll!

Jag har varit öppen och ärlig med mina åsikter. Jag förändras och det kallar jag utveckling. Jag har under mina 19 år som utövare i det mediala och 14 år efter att jag öppnas aldrig känt mig välkommen bland massan av andliga/mediala utövare.

Nu idagarna har jag fått svar. Jag är ett trancemedium som kan se realiteter som går långt över vanliga mediums förstånd - därför har jag blivit dömd i 14 år som falsk. Vanliga medium kan inte läsa av trancemedium. Ett trancemedium kan läsa av andra medium. Kunskapen till att bli ett trancemedium bildas under minst ett decennium och har kunskaper om en efterdödstillvaro. Här räcker inte att öppna lite chakran och meditera!

Jag hittade ängligen hem - jag hittade inte tillbaka till det andliga. Jag är ett trancemedium och är en gren i den andliga/mediala världen.

Om du hade läst inlägget när jag återvände till det iFokus övernaturligt så går det att läsa: Att jag gick ur det skeptiska för att jag tyckte att de ville ha bevis presenterade av alla andra - men de själva kunde aldrig precentera bevis på sina åsikter och kritik! Det är inget för mig! det har jag erkänt! Jag har också erkänt att jag gjorde fel - hur många människor kan göra det?

Mina gåvor har fått rum att bevisat sig för mig - det är inte så som många medium beskriver hur en gåva ska uppträda.

Du kan aldrig erkänna andra - förrän du själv har upplevt det!

Fjäril
1

Völva,

Du behöver aldrig förklara eller försvara dig för den du är och de val du tar i livet! Kyss

[Völva]
0

#1 & 3

Tack! Skrattande

Jag tänkte inte på att jag inte behöver förklara mig! Skrattande

Tack vännen!

Det värmdeSkrattande

Kram från Pernilla

[Völva]
1

Jag har aldrig sagt att jag ogillar det andliga/övernaturliga världarna!

Jag har sagt att jag har varit förbannad på vissa mediala utövare som inte kan hantera olikheter mellan människor

Det är skillnad!!

[Völva]
1

Hej Fjäril!

Jag vet inte riktigt hur det är att vara helt tom på upplevelser. Men det är nog som du säger - min tid att reflektera på allt som har hänt och leva lite jordsligt!

Tack för ditt meddelande … det kändes skönt att veta! Det känns mycket mer betryggande nu! Du är så gullig Oskyldig

Kram från Völva/Pernilla

Marr
1

Völva! Så skönt det måste vara för dig att vila i sig själv för det är ju din egen upplevelse! Vi har ju alla vår egna utveckling! Jag har min, på mitt sätt. Lär mig mer å mer varje dag. Vill ta in fortare, för det känns som jag tar tillbaks det som var "mitt", något som jag glömt. Fast det får ta den tid det tar, men det känns som bara börjat skrapa på ytan för egen del. Jag tänker att det är din andliga mognad som vilar och lägger sig till rätta…? Fast jag tänker och spekulerar mycket! men det hjälper mig att utvecklas, det vet jag! Är glad för din skull, njut! Kram! GladFlört

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[Völva]
1

Hej Marr!

Det du spekulerade om när det gäller mig tycker jag var klockren beskrivning av min upplevelse!

Tack för att du delade med dig…Det är otroligt härligt att läsa!

Jag tänkte att mitt meddelande kunde hjälpa människor som utvecklas och går olika resor - att det finns ett slut, en utpustning och en som du skrev så fint lägger sig. När jag utvecklades så kändes som om erfarenheterna, upplevelserna och kunskapen aldrig tog slut - men det gör det! När man är klar så känns det som man äter managrynsgröt som lägger sig som dun i magen!

Jag hade önskat veta själv under min resa att en dag lägger sig allt till rätta och det blir en slags avslut - med en ny början av något jag inte vet vad det är!

tusen tack för ditt fina svar, jag blev jätteglad för du och ditt meddelande var så snällt! SkrattandeSkrattande

Gulle dig Skrattande

Kram tillbaka från Völva

Fjäril
1

#7 Völva, Vi behöver tiden till att bara vara och jag tror att vi får hjälp att stanna upp för att inte glömma av dem vi är, här på jorden. Jag märker också att ju mer tid jag lägger här på iFokus för att dela med mig av mina erfarenheter, så krävs inga upplevelser på samma sätt, utan jag växer ge om att ge och ta del av andras tankar. Våra livssyften kan ändras från den ena dagen till den andra nästan (ja vi kan uppleva det så) och jag tror att det är viktigt att inte lägga någon energi/tanke (för att inte "gräma" ner sig) på det utan lita på att vi vägleds rätt. Du hade din period av tankar och nu är du tillbaka det du kanske anser vara det som är DU - och då vill man kanske ta det "varsamt" med dig och låta dig upptäcka nya saker efterhand. Kram!

[Völva]
3

Hej Fjäril!

Du är också klockren i din beskrivning av min Paus! Det är verkligen skönt att inte se varelser, dimensioner, få kunskap, tankar och visdom.

Du har så rätt att vi ändras från dag till dag!

Jag tror absolut att du har rätt i att jag är åter tillbaka i mig själv - jag!

Jag vet inte hur det är med dig - jag känner att jag får energi till att göra vardagliga saker - som att gå på cirkus, städa, tvätta, diska utan att se andar eller saker åker runt via andekraft!

Nu får jag spontana prekognitioner (framsynthet) men de är inte som spådom - utan de kommer spontant utan att jag tänker på dem - det är först när de faller in som jag blir - oj jag hade rätt! Vad kul! Men jag vet inte hur jag ska dela med mig av denna talang till omvärlden på ett bra och seriöst sätt - fast det kanske kommer….vad vet jag?!

Du är så himlans fin med dina tankar och omtanke! Du är en fin vän och bra sejtvärd - det tycker jag!

Tack för ditt stöd och underbara meddelanden!

Kram från Pernilla

Fjäril
2

#11 Men tack så fint du skriver!! Jag är glad för dig och alla andra fina och omtänksamma här på vår sajt också :) Ja du, jag skulle nog säga så här "Det som är meningen att vi ska göra kommer till oss när det är dags" När jag vägleder människor så går jag gärna inte in på framtiden (man kan snappa upp vissa delar ändå) men eftersom jag tycker att varje person ska nå dit själva så "behöver" man inte (enligt mig) känna att man måste "kunna" se dessa delar. En vägledning handlar om att vägleda (påminna någon om det de ofta tänkt på själva) Mitt syfte, mitt mål är att visa att vi alla kan arbeta med oss själva, detta sker ofta som första steg via meditationer och så vidare. Jag älskar att bara vara, kolla tv (käka glass som jag ska göra nu) städa, umgås med vänner mm :) Jag är mamma, sambo, dotter och så vidare och behöver lägga mycket av min tid på det också - att vara Jennie och att vara jag :)

[Völva]
1

#12 Vad du är söt - tack!

Jag har aldrig tänkt att medial vägledning kan vara så!

jättesmart Skrattande

Marr
0

Völva&Fjäril! Kyss

Fjäril
0

#14 Marr - söt du är! Skriver via min mobil så du får en "smack- puss" eftersom jag inga smileys kan välja :)

[Völva]
0

tack snälla marr! Skrattande

[Månkatten]
1

Jag är rätt ny här så jag har inte hunnit läsa alla inlägg Völva, därför blev jag fundersam. Hur upptäckte du att du var trancemedium?

[Völva]
1

Hej Månkatten!

Det var inte jag som uppträckte att jag var trancemedial!

Det var min överläkare som sa att hade en naturlig talang att gå in i trance - när jag "försvann" från medvetenhet på ett av våra möten. När han hörde vad jag hade fått till mig - då kallade han mig för att vara hög intellekt. Jag förmedlade bara budskap från högre ljusvarelser…han blev väldigt paff över det jag sa - jag minns inte vad jag sa…

Men efter min far dog - så har alla visioner, andebesök, ljusvarelser, änglabesök, glittermoln, Orber, prekognitioner (framtidsvisioner/framsynthet) har upphört. Jag kanske behöver sörja min far…

Det är skönt att få vara bara jag efter 14 år av visioner, buskap, läror och upplevelser…

Jag vet inte om detta svarar på din fråga!! Jag hoppas det!

Just nu har jag ingen gåva - jag ser ingenting och får fel! Det är en otrolig upplevelse för mig! Det är väldigt skönt!!!

[Månkatten]
1

Tack Völva för att du delade med dig :) Vad intressant!

chik
3

Ja du Völva""vad säger man???

Så länge som du håller det bara till dig.

Men går du ut med dina gåvor så får du ta kritik..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Shamanwolf]
0

Völva du har så många härliga tankar att dela med dig av och nu såg jag din fina blogg,tummen upp för den Cool

Kommer att titta in och läsa lite då och då Glad

Joggan
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej hej
Jag kan ju föreställa mig att det är kanske ointressant,
men ingen Medium kan ser utöver december 2012!

och…
Princess Kaoru Nakamaru
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=OMIyyTl3YyY
Häls/Joggan

Marr
0

#21 Instämmer! Jättekul! Glad

[dandamimm]
5

#22 Vem påstår det? Jag ser tydligt saker som händer långt efter december i år och jag kallar mig inte ens Medium, jag är bara en vanlig medial häxa. Har en massa mediala vänner som också ser framåt. Men alla vill inte göra sig ett namn och tala till massorna.