Helig plats
I sommar ska jag besöka en magisk plats, jag har varit där förrut och kännt av energierna där, det är magiskt, lite synd bara att det är så mycket turister annars skulle jag sätta mig där och meditera och se vad jag kunde se…
Denna magiska plats ligger uppe på berget över hällristningarna i Tanumshede i Bohuslän, Vitlycke museum ligger på ena sidan vägen och denna plats ligger så man får klättra upp på berget och när man kommer upp är det en stor och en liten sten röse och det är ingen som vet om det är gravar eller något annat, det känns iallafall magiskt att vara där. Jag rekomenderar starkt att åka dit och uppleva vad det nu är för något…. Ta med ljus och lite torkad Salvia att bränna som gåva till andarna på platsen. Magiskt.
Det låter helt underbart och magiskt! 
Tack för tipset!
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Det låter mysigt och magiskt! Berätta gärna mer när du varit där :)
Sajtvärd på Övernaturligt
Jag har varit där för många år sedan,det var mycket folk där,med platsen var helt magiskt fantastisk.Rekomenderas
Jag trodde jag var "ensam" om att känna detta!! vad kul! bor bara ett stenkast därifrån.. och måste säga att det är en av mina absoluta favorit platser <3