medium sökes
Medium sökes för att hjälpa över andar. För att undvika spökjägare ska mediet kunna läsa av platsen i förväg. Vi har bra koll på vad vi möter men kan bara mota och inte hjälpa.
Hur har det gått för er?
Nu var det ett tag sedan tråden publicerades, men vad handlade det om? Jag har missat det här tydligen.
Sajtvärd på Övernaturligt
På en plats/ställe jag besöker regelbundet finns det flera som lever kvar som skulle behöva hjälp över. Oftast funkar vi bra ihop, men barnen börjar skrämmas av deras närvaro. …vi får nog ingen hjälp härifrån, så tråden är nog inte aktuell länge.
#3 Okej, finns det ingen på er ort som kan hjälpa till? Vill du kan jag sätta mig en kväll (på distans) och se om jag kan plocka upp några bitar/se om jag kan känna något? Vi kan alltså bestämma en tid där du befinner dig på platsen där jag "kontaktar" dig. Hör av dig via pm om du är intresserad.
Sajtvärd på Övernaturligt
Jag hade gärna hjälpt dig. Om du hade bott nära mig. Hoppas det löser sig för dig!
www.mediumjina.se
Energin på platsen indikerar att en av personerna som befunnnit sig där har lämnat kvar ett starkt avtryck av sin egen väldigt bestämda uppfattning av att såhär ska saker och ting gå till och den inställningen har jag ingen som helst avsikt att förändra.
Om en person med starka intuitiva tentakler vistas på denna plats och om den personen även har en åsikt som kolliderar med energi mannen inpräntat där, ja då existerar möjligheten att man kan känna sig illa till mods eller något annat emotionellt tillstånd som passar in på respektive besökare.
Att man känner av en persons emotionella laddning som lämnat avtryck på en plats och att man därför reagerar med sin egen emotionella uppfattning och på så vis upplever en emotionell konflikt. Betyder bara att man inte delar den åsikten den andra personen haft.
Att kalla detta för spöken är kanske ett sätt att beskriva det hela på men jag är av den åsikten att det inte är någonting konstigt utan istället ett helt naturligt sätt att reagera på. Det handlar helt enkelt om hur vi uppfattar det som sker, medvetet såväl som omedvetet.
Givetvis är det möjligt att "städa" energin genom att observera det som sker på platsen. På samma sätt som jag kan uppfatta det som sker är det även möjligt att "förändra stämningen i rummet" på platsen.
Om du önskar den hjälpen kan du bara skriva det i den här tråden så hjälper jag gärna till med det. Jag behöver inte åka dit fysiskt, det räcker med att plocka fram lösningen med mitt medvetande på samma sätt som jag nu berättar om platsen.
Kent, du har fått in mannen som bodde på platsen fram till tidigt 60-tal. Han ska ha varit väldigt bestämd och enveten. Han bodde inte där ensam… Ju mer intensivare vi jobbar för att göra i ordning och hålla ordning på stället desto lugnare får vi på nätterna (även dagtid). Kommer vara där en längre period V.23-24. Jag kan lägga upp i tråden när jag är där då och en bild på stället?
om du vill kan jag nollställa platsen så det blir lugnt nu direkt, det tar 4-5 sekunder att göra.
Det är ok Kent. Tacksam för all hjälp jag får.
Du är välkommen, nu kommer ni att sova bättre framöver, nu kommer även djupsömnen att fungerar. Ni kommer även att uppleva ett betydligt större lugn på platsen. Njut av vistelsen, nu gick priset upp på fastigheten