(läs först) Om förväntningar 1
Om ni ännu inte upptäckt Bashar genom Darryl Anka så har ni chansen nu!
Jag tycker i alla fall att man får en väldig massa intressant information. I många fall är det inte information av ett "övernaturligt" slag men eftersom det förmedlas via ett medium, Darryl, så är det väl inte alldeles OT.
Någonstans "där ute" finns det 3 x 10 minuter filmsnuttar som egentligen handlar om en rent psykologisk övning men som har bäring på många olika saker, Lagen om attraktionskraft t ex. Önska är nog bra men hur sjutton gör man för att önska "på rätt sätt"? Var är min miljonvinst?!! Jag är inte ens helt säker på att mediet förmedlar Bashar vid just detta tillfälle, men han är klok alldeles på egen hand i så fall och det vill man ju inte missa att lära av! Jag har ingen aning om detta är förstaringspsykologi eller något unikt, men bra och givande var det enligt mig.
Jag gjorde övningen, och vidtog ändringar efter egna önskemål efteråt. Jag skulle vilja påstå att den satte mig i närmare kontakt med LoA eftersom det efter ett par dagar kom en liten rännil av mina inneboende negativa förväntningar! Vad ger ni mig t ex för ett två gånger på raken strulande bankkort, en alldeles nylagad bil med dyrt fel som genast pajade likadant igen, en affär där man inte blir insläppt p g a fel på kassorna, saker man ska köpa som inte finns, allt inom två timmar och helt i överensstämmelse med mina surmagade förväntningar på "typiskt, det var just vad man kunde vänta sig".
Övningen är helt "ofarlig". Men ska man ändra sina tankemönster efter att ha gjort övningen så ska man nog ta och städa ur vindsvåningen först, det är mitt råd. Se till att er passion är för saker och händelser ni vill ha, inte tvärtom. Önskan och passion är inte samma sak kom jag just på, väldigt handgripligt. Häpp!
Jag tyckte övningen var så bra och användbar för den som befinner sig i andlig utveckling att jag gärna vill dela den. Så här kommer den. Läs övningsinstruktionerna och gör övningen först. För att förhindra att ni tjuvkikar
så lägger jag "facit" i ett annat meddelande. Läser man svaren först så påverkar det övningen och då missar man kanske de relevanta sakerna med övningen. Det kan vara till stor hjälp att be någon läsa övningen för en medan man gör den dför den är lång och poängen är väl att inte associera i förväg. Ni får göra den för någon annan och ge dem bättre förutsättningar än vad ni själva kanske fick! Om möjligt, läs en övningspunkt i taget innan du kikar på nästa för bästa resultat så blir utbytet störst tror jag.
Övning: Du ska visualisera att du befinner dig i en skog där du kommer att påträffa olika saker och ta ställning till hur de ser ut, vad du gör med dem, osv. Samla så mycket intryck och fakta kring varje händelse eller föremål i övningen.
1. Föreställ dig att du befinner dig i en skog. Hur ser den ut? Vad växer där? Vilken tid på dygnet är det? Är det varmt eller kallt? Samla så många intryck som möjligt om skogen du befinner dig i.
2. Du rör dig genom skogen. Hur ser vägen/stigen du följer ut? Hur går det till när du förflyttar dig genom skogen?
3. Du kommer till ett hinder. Hur ser hindret ut? Vad gör du? Kan du ta dig förbi det, och isåfall hur? Om du tar dig förbi hindret så fortsätt övningen.
4. Du ser en björn i skogen. Vad händer? Kan du fortsätta? Om du fortsätter så fortsätt övningen.
5. Du hittar en nyckel. Hur ser den ut? Var/hur hittar du den? Vad gör du med den, tar den med eller lämnar kvar?
6. Du hittar en bok. Hur ser den ut, vad är det för slags bok, vad gör du med den?
7. Du hittar ett mynt. Hur ser det ut, vad gör du med det?
8. Du hittar en låda/behållare/någonting som kan innehålla någonting annat. Hur ser den ut, vad är det för en slags behållare/låda?
Går den att öppna?
Om den går att öppna, gör du det då eller inte?
Om du öppnade den, fanns det något inuti?
Om det fanns något inuti, vad var det?
9. Du hittar något som man kan dricka ifrån. En kopp, en mugg, vad som helst som kommer för dig. Hur ser den ut? Vad gör du med den?
10. Du kommer till vatten. Är det en flod, en sjö, ett vattenfall eller vad är det? Vad gör du?
11. Du kommer till en byggnadskonstruktion av något slag. Hur ser den ut, vilka känslor ger den?
Går det att gå in?
Om det går att gå in, gör du det då eller stannar du utanför?
Om du gick in, hur ser det ut där inne?
Övningen är nu slut. Kom ihåg hur du gjorde och vad du såg vid varje punkt. "Facit" kommer så fort pekfingret hänger med att trycka på knapparna! 
Hej Michael
Intressant. Jag har gjort övningen. Väntar med spänning på facit.
Nurseanne
Utlagt!
Spännande!
Ska testa det där sedan 
Sajtvärd på Övernaturligt