Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedialitet
Läst 945 ggr
onatima
0

Om kanalisering

Finns här någon här inne som kan hjälpa mig att svara på några frågor om kanalisering.

Jag håller på att läsa boken"Lär dig kanalisera" av Sanaya Roman och Duane Packer. Jag har inte börjat göra övningarna ännu eftersom jag är osäker på vad som kan komma hända.

Nu är min fråga. Kommer jag att ta emot budskapet verbalt eller på annat sätt. Det verkar nämligen vara så i boken. Jag är nyfiken på om man kan få sina budskap på annat sätt, som en röst inom en, i en dröm, senare vid annat tillfälle, vid skrift osv.

Snälla, ni som vet - berätta för mig!

Kramar från Onatima som är ny här

Elisabeth-J
0

Hej!
Budskap kan man få på flera sätt och några exempel är att man ser bilder, får en känsla, hör en röst, genom drömmar m.m. När du skriver skrift så uppfattar jag det som att du menar automatisk skrift och är så kan man också få budskap.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

CarolineO
0

Jag är ju inget medium, men kan ju dela med mig av mina upplevelser… När jag gjorde detta första gången fick jag inget budskap alls… det gick väldigt trögt i början eftersom jag var inställd på att se andarna som man ser levande personer och att man skulle prata med dem som "vanligt" (hade nog sett för mkt ghost wisperer)     När jag sedan hade gått en kurs för Christel Dahlin och Christia Leifsdotter förstod jag att man måste bara säga det man får til sig även om det känns onödigt och att jag var tvungen att acceptera att jag var en "kännare" Jag kände mest känslor när jag väl lärde mig att slappna av.   Så satt jag på deras kurs och sa att "det känns bara mörkt" men det var ju klart tänkte jag sen eftersom jag blundade!!  Så jag tyckte inte det var ngt att komma med, men sen jag väl hade sagt det bara flöt det på… då kom mer och mer information…    Nu när jag gjort detta lite mer och har accepterat att jag känner och är både döv och blind, har jag börjat "känn-se" alltså jag ser inte anden, men jag vet hur den ser ut om du förstår…. Senast släppte dövheten också! Jag HÖRDE ett budskap!!!      Det är suveränt skoj att se att det händer så mkt, bara man accepterar att det får ta sin tid, så bara lossnar allt!!

Jag skulle vilja ge dig det råd jag fick av miramis2.     "just do it" Bara ta tag i saken och gör det, sluta skjuta upp det, för då slutar det bara med att du aldrig gör det…        Det var när jag hade följt detta råd som allt lossnade för mig =0)