Inbillar jag mig?
Hej. Hos min pappa bor vi i ett rättså gammalt hus och det är inte bara vi som bor där.
Jag och mina 2 små bröder är de ända som märker av det och min kompis då. Ibland kan man se en skugga/skepnad i trappan när jag går nreför den med min min minsta bror som är 3 år. Min andra lillebror har sett henne. Både sitta i min säng och vara utanför våran korridor. Han beskriver henne som ung sådär 24-30 år. Det känns som att hon gillar barn. Hon liksom vakar över oss.
Tror även det finns en katt också. Lillebrorsan som är 3 pratar ofta om katten i hans rum. Tror att jag sett den. Men jag ser liksom inte saker. Jag känner av dem och ser de som skepnader.
Jag har börjat känna av henne mindre och mindre.
Någon som kan berätta om hon fortfarande är kvar i huset? Eller om hon ens finns där, och vi inte inbillar oss.
Hos mamma. Känner jag mig ofta iaktagen. Riktigt iaktagen. Inte för så länge sedan när jag skulle sova så riktigt kände jag att det var en man i mitt rum. Jag vet inte hur jag ska förklara men det var som om det skrek i mitt huvud att det var en inte stor men inte liten heller man. Hundarna beter sig konstigt i mitt rum ibland också. En gång när jag satt o lekte med skrivbordslampan och av någon anledning vände/sneglade jag på huvudet och det var som att en skugga åkte emot mig fort. Jag hoppade till och det tog en stund innan jag fattat vad som hänt.
Är det någon som är här i mitt rum?
Fått tanken att det är en i familjen. Men mamma är väldigt skeptisk till det här och vill inte prata med henne om det.
Vad läskigt :-O jag kan inte hjälpa dig, men hoppas att nån annan gör det..
Säg som du känner, rakt ut i luften. Skriv på en lapp en hänvisning till andra sidan om de inte kan förklara mer vad de vill. Så gjorde jag, dagen därpå (idag) såg jag anden lämna mig. Ska försäkerhets skull skriva en lapp och lägga den i mitt rum under ett dygn. På lappen (tror jag vet vad anden vill/ville) ska jag skriva att det han söker finns längre inte här. :) Lycka till!
Heja Northbridge! Så härligt att se att du skickar vidare det du själv just fått lära dig! 
#3: Det tackar jag Er för, att ni på iFokus vill finnas till hjälp och ge den hjälp som faktiskt funkar. :-) Skulle aldrig sändt vidare hjälpen annars!
#2 & 4
Hej Northbridge!
Vad härligt att du skickade vidare - bra gjort 

Det är så man är när man är medial och ger till folk som VERKLIGEN behöver hjälp!
Jag är så glad att du har löst ditt och sedan använder dina upplevelser som kunskaper och ger vidare till andra….
Helt underbart 

Yes!
Du har förstått det mediala - helt fantastiskt 

så ung och så klok!
Får jag säga att jag är jättestolt över dig!
Undra vad det blir av dig om 19 år 
Jättekramen från Pernilla
#5: Tusen tack för komplimangen och tack för den underbara hjälpen. Känns faktiskt lugnt i kväll, och en viss ro, värme & kärlek, och jag ser fram emot distanshealing av någon här på iFokus på måndag mellan 19.00 - 19.15. Har hört att man kan ta del av healing när man hjälpt någon över till andra sidan. Har jag fel…?
Ska även gå och fixa mina naglar nästa månad hos en som kan healing, så ska fråga henne lite mer.
Vill tacka en än gång Pernilla för att du hjälpte mig. :}
Du kan ta del av distanshealing om du inte hade hjälpt en människa utan kropp över på andra sidan…
Det du känner - en viss ro, värme och kärlek
Är tack från människan utan kropp och andra sidan!!!
Ta imot det för det är underbart varje gång!
Kramen tillbaka
#7: Jag vet att jag kan ta del av distanshealing oavsett om jag hade hjälpt eller inte..
Jag är tacksam över att denna 'man' hittat tillbaka till sitt, och jag hoppas att han får hitta sin kärlek igen.