Mitt drömhus - Vad ser ni?
Jag har lagt upp tråd här innan, eller om det var på Spökbilder - när den fanns. Hur som helst, så minns jag inte vad alla skrev om just denna bilden, men skulle gärna vilja veta lite. :}
Kan inte så mycket om huset, mer än att det är mitt egna drömhus.
Det var ett par, min fd. kompis förälder kände dem, som köpte huset. Dem tog dit målare och snickare till huset, som kunde börja med att göra i ordning det. Men det slutade med att det aldrig blev klart pga att det var så mycket oroligheter där. Mer exakt om vad för oroligheter det var, det vet jag inte, men när jag tog denna bilden kunde jag känna olika saker på nedervåningen. När jag åkte därifrån fick jag ett tryck i bröstet.
Huset ligger någon mil ifrån där jag bor nu, så man får åka bil dit - vilket inte är lätt för mig att göra då jag inte har något körkort och det ligger så 'illa' att inga bussar går direkt dit heller. Jag stannade bara kort förbi där när mamma och jag körde förbi där en gång när vi skulle till syrran, vilket inte händer så jätte ofta..
Men jag hoppas som sagt att ni kan se något.
Fönstret ner till vänster känner jag någonting. Kan ni se något?
Den som vill får lov att försöka zooma in och kolla närmare. Bara jag som har usel mobilkamera.
Jag ska göra ett litet försök, trots att jag verkligen inte har mycket erfarenhet… :-) Jag fick till mig en stilig kvinna i mörka kläder (sekelskiftet) i nedervåningen. Utomhus, mot högra sidan ser jag en man i arbetskläder, lite framåtlutad. Sedan ser jag också ett barn som springer omkring på övervåningen, men mot baksidan av huset. Men som sagt, är definitivt ingen expert, hoppas du får fler svar! Det är i varje fall ett jättevackert hus!
Tack så mycket. Många som tidigare sagt att de också känt av en man. :)
Vilket underbart och spännande hus! Ett hus jag skulle vilja besöka. Får liknande vibbar från Torpet jag hyr årsvis, där det är full aktivitet. Mina avläsningar av huser kommer du få i ett PM, då jag ibland får upp privata saker.