Aura i rörelse
Hej! Jag har en fråga till er som kan Se auran.
När människor är i rörelse, hur beter sig deras aura? Om någon är på väg åt ett håll men tvärvänder för att de kanske glömt något de skulle ha med sig, vad gör auran?
Jag frågar därför att jag började undersöka ett fenomen, psi-spår, med hjälp av pekare igår. Idag skulle jag följa en person på cykel. Det gick jättebra tills personen vände tvärt om för att åka tillbaka och hämta något. Pekaren fortsatte indikera färdväg och fart så som jag hade förväntat mig att den skulle, d v s om personen fortsatt som "planerat". Jag blev brydd och avbröt. Jag kunde återupprätta kontakt och pekaren följde återigen personen.
Det är första gången med pekare/slagruta som jag fått resultat som stämmer med mina förväntningar men avviker från den synliga fysiska verkligheten så jag vill försöka förstå vad det egentligen är pekaren följer i ett psi-spår. Ett sådant resultat som det jag nämner kan ju få en att tvivla på "äktheten" i mätningen men det gör jag inte, de andra tecknen på yttre omständigheter kvarstår som väl är, annars hade det kliat riktigt ordentligt i skallen nu…
Hej,
Min erfarenhet är att auran för stunden är kvar, eller den är inte kvar på plats men för vårt synfält i allafall.
Men den följer väl med kroppen antar jag 
Vilken spännade upplevelse. Jag har ingen erfarenhet av det du beskriver (med hjälp av en pekare) men det borde i princip vara samma sak - det som känner av auran.
Sajtvärd på Övernaturligt
Vad intressant!
En tanke bara: Fortsatte PSI-spåret (cyklistens tanke) på den först inslagna vägen? Alltså, han var ju på väg till, inställd på en viss färdväg vilket kanske bildar psi-spår, när han kom på något och tvärvände. (glömde nycklarna eller nåt) Men i tanken var han fortfarande på väg åt det tänkta hållet? Vilket du följde…
Ungefär som när GPS- inte hittar först, när man vänt.
Men auran, den borde finnas med personen hela tiden. Men auran lämnar ockå "avtryck" från där man just varit.
Ditt dilemma är intressant, ungefär som när man sitter i bilen och tvistar om ifall det är kartan eller verkligheten som stämmer.
(Eller inget av dem)
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Ja, spåret fortsatte i den riktning och hastighet som jag förväntade mig och som kunde observeras genom fönstret strax innan cyklisten vände. Att pekaren fortsatte åka så som cyklisten rimligen planerat gjorde mig så brydd att jag tyvärr avbröt. Strax återupptog jag sökningen igen och återfick kontakt, jag kunde inte se cyklisten men om jag flyttade mig i förhållande till fönstret återfick jag visuell kontakt. Jag var dock rätt fylld av tankar på vad som hade ägt rum så det var ganska spretigt allting i huvudet just då.
Det kan ju vara så att jag följde en tanke som cyklisten själv sände ut, inte ett psi-spår som jag sände till cyklisten som psi-spårmetoden annars antyder.
Klart märkligt och spännande.
Annan aura-fråga.
Kommer att tänka på sådant jag läst om människor som omkommer hastigt i trafikolyckor, att kropp o själ/ande så att säga delas i farten av en så traumatisk händelse och kan lämna en traumatiserad ande efter sig som inte riktigt förstod vad som hände.
Tänker också på de uppgifter som gjorde sig gällande bl a i Japan vid tiden för moderna transportmedels införande och framåt, "själen kan inte färdas i mer än ca 100 km/t, därför ska man inte åka fortare än så".
Finns mycket att säga om det. Det jag undrar är förstås om jag stött på något som kan kopplas till dessa saker?
Vad säger den aura- och energibevandrade?