OT Gamla bilar
Nu har jag kycklingen i ugnen, pastasalladen är klar, gjort mysigt i meditationsrummet och väntar på Ewa som är på väg… Men vad tror ni händer??? Bilen går sönder så hon får vända hem igen!!!
Både Ewa och jag har sett fram mot kvällen och båda är vi helt förtvivlade
Dags att skrota bilen!!!
Men vi får se positivt på det ändå, hon bokar tågbiljett imorrn 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jättetråkigt! Hoppas allt går bra imorrn då?

Ja det får vi hoppas, hon har jobb här imorrn =)
Elisabeth

Men va fan! Det är nog inte meningen att Ewa ska ut på vägarna idag. Det är nog bäst att hon väntar till i morgon. Undra om "någon" hindrar henne med att paja bilen? Vad tror ni era häxor?
Kram Elisabeth, den som väntar på något gott……
Tycker synd om dig Elisabeth, men hoppas allt ordnar sig för dig/kram

#3 Meningen är att hon ska komma imorgon istället. Jag har massor att göra ikväll och halva natten inför helgen som inte har blivit klart än, det är en del ändringar och nyheter bl.a. så jag är lite stressad så det hade nog inte blivit så lugnt här ikväll =)
Elisabeth
#3 Tror som du,det var inte meningen idag.
#2 Fy va trist! Allt klart och klappat, humöret på topp….dessa j….a bilskrällen…fattas nu bara att SJ strejkar imorgon…när hon ska ta tåget…
Håller tummarna för er bägge….

#4 Tack! Ja allt löser sig till slut! Kram
Elisabeth

men men vad nu då…bilf-n..så det blir du kall kycklingpastasallad i morgon istället…hur långt hade hon kommit..ledsen i ögat nu…men som dom andra skriver..det var inte meningen att hon skulle ta bilen…men tåget går imorgon istället…kan oxå va skönare att ta tåget..då slipper hon både broar o björnar…kram

Hej,här är jag efter att ha hackat fram i 10 mil på 4.5 timme.Fick köra från parkeringsficka till parkeringsficka,och däremellan stanna en bra stund tills bilköerna tog slut.Men i alla fall hemma,och ska upp tidigt i morgon bitti 04,30 för att ta tåg en bit,resten verkar bli buss.Inte mitt favorittransportmedel precis,men bättre än en hackig gammal Saab,så det får bli på detta viset istället.OM det nu finns biljetter.Det var inte meningen att jag skulle åka idag…..får väl se om det är nån mening i morron*L*/Ewa

#9 *L* Ewa, jag har ikväll fått veta varför det här hände, varför du inte skulle komma hit idag =)
Andevärlden har sett till det här, jag har varit i samtal och på jakt ikväll, mer säger jag inte nu eftersom du ska till ett ställe imorgon som har samband med det jag var med om ikväll 
Elisabeth
ÅÅhhhhh…*skrattar* Och vi andra blir sååå nyfikna!! Hm…*ler*

#11 Ni får ha tålamod
Kan inte berätta mer nu men jag lovar att det kommer att skrivas en lång tråd när allt är klart, men som sagt, det kan ta lite tid!
Elisabeth
*ler* Va bra!! Vilken tur att jag ofta har tåååålamod då :-)

Nu sitter Ewa på tåget och är äntligen på väg hit =)
Här har vi ännu en dag med strålande solsken så det blir att tända grillen ikväll efter våra arbeten 
Elisabeth

kära vänner…elisabeth..hållwer oss nu såååå nyfickna på detta…men vi får väl hålla oss i skinet en stund då….
elisabetrh…såg på kartan att det finns 2 backe…det är väl upp mot doretea lilleva ska väl..skönt att lileva få en tur i lugn o ro..lite tåg o buss det får hon stå ut med…men ha det kul o rå om varandra i helgen…ta väl hand om lillsnörpan eva…hi hi

#10 jaha drutten och jag pratade om det igår kväll.Att andarna hade ett finger med i spelet.Så uppenbart…Men också så himla kul-man blir så nyfiken vad "dom" nu har hittat på åt er…..
Berätta sen då! Lova! :) Och lycka till idag, Ewa, på tåget. :)

småler…brudar har ni tänk på en sak..tänk om inte lilleva kommer fram..tänk om hon hitta någon gossebjörn på tåget..att hålla i handen…nu hoppas jag verkligen att lillstumpan lillärtan hör av sig när hon är framme hos elisabeth…fy tvättstugan idag igen…fy vad tvätt det blir när man bäddar rent..sen är jag ju ägare till 2 skitgrisar oxå…idag är det uppehåll här…ja regnet alltså…men tvätt o tvätt..det är det aldrig uppehåll med…kram
Tänk om en björn skrämmer Ewa på tåget menar du?

nej inte det tänk om hon blir kär o sticker med han istället…eller björn blir kär i lillärtan o rövar bort henne..kram