Övning inför 5/5
Ger er en lite svårare övning..
Vad planerar jag ägna morgondagen (lördag 5 maj) till?
Personen närmast rätt svar sänder jag en stor cyberkram :)
Svaret kommer i morgon kväll
Hmm, jag tycker jag ser dig utomhus, pillandes med något (fysiskt) Men det känns också som om du "rensar" något - garage (något större)

Sajtvärd på Övernaturligt
Är jättedålig på sånt här hehe!
Det blir fint väder i morgon och du tillbringar morgonen till att äta en god men relativt enkel frukost ute i vårsolen. Sedan hänger du lite tvätt, och tar en härlig promenad med din familj och har med piknic (stavning). Resten av dagen tillbringar du med familjen och under kvällen blir det till att läsa en bra bok
Haha VILD gissning!
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Jag fick känslan av att du ska göra något avkopplande, kanske Meditation till och med, fast sånt gör man ju inte under en hel dag :P
Tar ditt spö och går och fiskar
Storhandla :)
Nåt med blommor, fick jag fram. Växter, träd och blommor. Fast jag vet inte vad du kommer göra med dem 
"Lyckas med mig och vi kommer alltid vara evigt tacksamma för våra tvivel är borta."
Laga cykeln 
Födelsedagskalas för någon? 
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Putsa fönster.
Du ska ha loppis:-)
Fixa i trädgården,pantera växter
Rätt svar:
Har varit och handlat massa lister samt tömt hallen där en del av listerna ska spikas upp. Fjäril och Charlotta hade delvis rätt.. Rensat och Storhandlat.. Grattis till er bägge :)
Härligt med sådana dagar när man får fixat och donat :)
Så duktiga ni är:-)))
Grattis söta Fjäril och Charlotta
Då kommer du få tjusigt hemma med andra ord mie65:-)))
Tackar för övningen *L*
Tack Mossis! :)
Grattis Fjäril o Charlotta
Det känns som att du förbereder dig inför något, en planerad morgon, lugn men organiserad, du vet vad du ska göra men du har tid för det.
Tack Lill-Mari :)
Grattis tjejer! 
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*