Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 829 ggr
[Northbridge]
0

Vad är det jag ser?

Vad är det som jag ser?

En dag, ca ett halvår sedan, gick jag ner till källaren. När jag kommer ner tittar jag på dörren intill tvättrummet, stå som annars, igenstängd (en anledning eftersom att det annars blir så kallt!). Jag tittar på den snabbt och plötsligt ser jag små orangeliknande prickar/stjärnor. _Vad kan det vara?

_Igår kväll var jag i köket och stod och pratade med mamma (kan tillägga att jag är 15 år). Det är nersläckt mestadels av själva rummet, enbart en lampa tänd 5 meter ifrån där jag står och en dator/tv på ca 2 meter ifrån mig. Jag tittar snabbt rakt fram mot altandörren 1 meter ifrån mig, och ser en skugga - nästintill mig själv - gå förbi snabbt. Jag såg det inte så väl, eller om det kanske bara blev så när jag vände mig snabbt, men jag rös till hela jag. Det var som att se mig själv.

Vad jag har hört när jag vart hemma själv är 2 fotspår i köket och sedan att en påse trillar ner.
Och min ena syster har sagt, när hon bodde hemma och hade ett rum i källaren, att hon kunde höra bollar dunka var natt.

Kan även tillägga att jag en natt/kväll hade krupit ner i sängen, och fick då en känsla av att min egen skugga stod och tittade på mig där jag låg..

Vad är detta?

Amandla
0

Att du upplever att det är du själv som tittar på dig, skulle kunna vara att du gör astralresor/ut ur kroppen-upplevelser när du sover. Då kan man förflytta sig både i tid och rum, därför är det möjligt att du får besök av dig själv.

Känns lite snurrigt att tänka på, det förstår jag Tungan ute Jag fick besök en gång av mig själv ur ett tidigare liv, det kändes minst sagt konstigt. Men det var inga tvivel om vem det var, så jag accepterar den upplevelsen.

[Northbridge]
0

#1: Känns exakt ändå inte som jag. Jag sov inte, det var jag 100% säker på, jag låg vaken - tänkte bara - och plötsligt kände jag en skugga över mig själv.

Amandla
0

Jag tänkte att det var du på astralresa någon annan natt… att du reste i tid framåt eller bakåt. Känns det som du själv så tro på det, gå på din känsla! Hur märkligt det än kan te sig för dig själv Flört

Har du läst boken eller sett filmen Tidsresenärens hustru? Inte för att han i boken ägnar sig åt astralresor, han förflyttar sig i tiden "på riktigt" men jag kom att tänka på den nu. En av de få böcker jag läst som jag börjat läsa om direkt efter att jag läst ut den. Totalt fascinerande!

[Northbridge]
0

Jag läser sällan böcker och svårt att få tag i sådana böcker. Beställer inget på nätet (för ung), finns inga bokhandlar där jag bor och inga bibliotek som lånar just den eller liknande böcker (var inne och checkade deras bibliotekskatalog) Obestämd

Amandla
0

Okej, då har du den framför dig då Glad