Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1601 ggr
Rumblebee
0

Nummer 21

För ett par nätter sedan så hade jag en dröm som jag inte har den blekaste om vad den kan ha betytt, fastän jag försökt tolka den själv och tagit hjälp av google.

Jag kommer inte ihåg så mycket av drömmen, men det jag minns är:

Jag vet inte riktigt i vilken del av drömmen det här händer, men jag tror det är i början nånstans. Jag ligger i alla fall och sover i ett rum (på en säng). Har aldrig sett rummet innan,och det finns inte speciellt mycket i det. Det sitter en brandvarnare ovanför sängen i taket. När jag vaknar så får jag höra att det finns en dold kamera i denna brandvarnare, och den som har övervakat mig säger att jag snarkar koordinaterna 21,21,21. (hur man snarkar siffor vete tusan, men tydligen var det vad jag hade gjort)

Jag tror att kamera övervakaren i drömmen visar mig vart koordinaterna leder, och jag har för mig att det var en plats i Italien. Den exakta platsen var i alla fall en slags byggnad som låg på en bergstopp. Jag minns inte att jag reste dit, men plötsligt så var jag i alla fall utanför den här byggnaden och det var en massa folk där.
I byggnaden så arbetade det en massa medium. Jag minns att det fanns en receptionsdisk, där man fick boka tip/anmäla sig. (vet inte om det har så mycket betydelse, men tydligen kostade det 2,500:- för att få hjälp av ett medium där Förvånad )

Jag får i alla fall träffa någon slags vägledare eller så. Kommer dessvärre inte ihåg vad som sas, Visserligen tror jag att det var här någonstans som jag fick höra att jag är speciell.

Sedan efter att jag fått träffa denna person, eller om det var innan till och med, så står jag och tittar på någon slags ''föreställning'' i samma byggnad. Det är i alla fall någon som arbetar på centret som visar upp sin förmåga till att kunna sväva… Jag sstår en bit bak och tittar på det här och ser att ''personen'' som svävar bara är en docka (typ en sån där som används vid krashtester av bilar). Och denna docka sitter fast i trådar som någon rör på. Jag ser ju detta och påpekar det till en person som står brevid mig, som är helt hänförd av det hon ser, men hon hör inte vad jag säger utan fortsätter förundras över det hon ser.

Och det är i princip hela drömmen. Det som jag är mest fundersam över är vad siffrorna i drömmen kan betyda, har försökt googla dom men blir inte speciellt mycket klokare. Och jag kan inte direkt släppa dom heller, utan tänker på sifforna titt som tätt och vad för betydelse de kan ha.

Amandla
0

Här är en tråd om siffror som upprepas: http://overnaturligt.ifokus.se/discussions/4ea5ab0888f4720517004e6f-1111

Använd gärna sökfunktionen, det finns fler trådar och det här var den första jag hittade som stämde in på ämnet.