Vad hände egentligen?
Igår när jag skulle sova så tyckte jag att jag var med om något riktigt underligt.
Men för att förstå det hela bättre så börjar jag lite med att berätta om att jag tror på livet efter detta.
Jag drömmer ibland sanndrömmar.
Jag känner ibland att något ska hända innan det händer.
Jag vill ha kontakt med andra sidan, men är livrädd samtidigt.
I alla fall igår när jag skulle sova så tänkte jag mycket på andar och andra sidan. Och sa för mig själv att jag ska inte vara rädd.
Jag tror att jag somnade men ändå inte för jag minns att jag vände och vred mer på mig än vanligt och jag var måttligt irriterad över att inte få sova. Och nu idag så kan jag inte minnas att jag var vaken då utan mer att jag sov. Men jag vet att kände mig störd och det av en kvinna som jag såg som en svartvit grusig bild. Minns att jag sa ifrån och att jag ville sova.
Sedan vad jag vet så sov jag bra resten av natten.
Nu är ju undran hände detta verkligen eller har jag bara drömt för att jag så gärna vill ha kontakt? Detta har gnagt i mig under hela dagen och familjen bara skrattar åt mig och tar mig inte på allvar.
Kan säga att det var en intressant upplevelse jag hade i natt i alla fall. :-)
Hej,
Jadu, det är svårt för en annan att säga vad som är på riktigt för dig, (lyssna till din egen känsla) men ett tips jag kan ge dig är att inte vilja för mycket. Vi kan lätt låsa oss själva då - egot/nyfikenheten kommer in och stör.
Jag skulle rekommendera dig att meditera, det kommer hjälpa dig på vägen - det och böcker som intresserar dig.
Sajtvärd på Övernaturligt
#1 Ja jag har väl velat lite väl mycket nu dom sista dagarna, sedan jag ramlade in här på sajten. :-)
Meditera? Har svårt att slappna av, så jag vet inte hur det skulle gå, men skulle kunna göra ett försök. Och läsa är det dock värre med då sedan jag blev sjuk med depression och stress så har jag svårt att koncentrera mig på långa texter …
Ja det är klart, har man fått upp ett intresse för något så vill man hela tiden, inget konstigt att du känner så.
Börja småmeditera, lite varje dag. Sätt dig eller lägg dig ner. Fokusera bara på att andas in genom näsan och ut genom din mun. Börja med 5 minuter.
När du känner att du kan hantera det, börja då att visualisera ett ljus framför dig, hur du andas in det här inom dig och hur du fyller hela kroppen.
Sen kommer det flyta på 
#3 Risken väl att jag somnar då ;-)
Men jag ska testa mig fram. Tack så mycket :-D
#4 Sitt upp och vila innan du mediterar (vi alla somnar ibland ändå)
Vill du utveckla din andliga sida är det en bra start.
#5 Jättebra och tack så jätte mycket :-D