Börja måla igen!
Efter 19 år av teckning och målartorka har jag börjat måla igen. Det är jätteskönt att få tillbaka en del av mig som försvann!
Det är många människor som har bett om bilder över mina visioner. Då när jag hade så mycket lidande och en massa krav så hade jag inte möjligheten att sätta mig i den koncentrationen och fokusering som konst kräver.
Nu ser jag möjligheter med att kunna förmedla mig via bild.
Medan jag satt och funderade att måla av det jag ser, så fortsätte tankarna att dessa bilder kan tolkas som en form av vittnesbord!!!
Jag menar att om det är godkänt att vittnen/målsägare till brott kan gå till polisen med både vittnesmål och ritade bilder på gärningsman. Varför ska inte den bevisningen vara tillägnad till det gudomliga???
Det är bevisen som krävs…Det kan inte vara så svårt om jag inte får min symboliska visioner!!!
Jag tänkte att om jag nu har erkänt för mig själv att jag har svårt att tolka och formulera mina bildvisioner till text och tal. Varför inte göra det logiska!!! Måla av dem!!!
Ja det är väl fantastiskt om du kan använda den kreativa sidan hos dig för att ta emot budskap/information. Min starka sida är inte att teckna/rita om man säger så ;) men jag glädjs för dem som kan. Jag älskar att måla i färger. Jag arbetar med mina chakran på det sättet och det är lika rofyllt varje gång. Visa gärna dina verk när de är färdiga :)
Sajtvärd på Övernaturligt
Hej Fjäril!
Tack för svaret
Du anar inte hur glad och fridföullt det känns för mig att äntligen målartorkan har upphört. Det är väldigt skönt att få tillbaka en del av min personlighet.
Att måla med färg och känna en frid är otroligt och måste kännas väldigt bra för dig fjäril. Vi är alla konstnärer fast på olika sätt.
Varför måste tavlor visa vad man menar - då blir det inte konstnärens tolkning, utan betraktaren - bra sätt att bevara hemligheter på
. Det borde alla gudomliga hemliga sällskap har gjort med sina heliga texter - ritat dem. Vem kan tolka abstrakt konst? Det är lysande! 
Jag misstänker att det var inte detta du tänkte på när du berättade om ditt måleri -
jag blev bara så inspirerad!!!!!!!
Har du provat att fylla ballonger med målarfärg och kastat pilar på dem så att de smäller och färg hälls över en målarduk - jag tror att man kan se det i filmen: En prinsessas dagbok Det är jättekul!!!
Vi får se om jag lägger ut mina alster här eller kanske på en blogg som jag kan skicka länkar till - Så långt har jag inte kommit i mina tankar! Tack för förslaget 
Jag hade tänkt att måla svar på folks frågor, jag har även funderat på när jag har sätt visioner och när jag inte har sätt visioner - varför det händer…det är inte kul att arbeta med sin gåva och inte få några visioner….
Jag hjälper gärna folk, men jag har inte hittat mitt sätt…kanske är måleriet en sådan väg ut ur mitt problem! Vi får se 
#2 Nej det har jag inte testat (med ballongerna) Det kan både vara givande för mig och roligt för barnen, tack för tipset! :)
Sajtvärd på Övernaturligt
om du har barn med i bilden så kommer de älska det. Barn älskar när det är lite galet!