Vad ska detta betyda??
Vet inte om det var fullmåne eller inte men, jag hade då en av de hemskaste nätter jag någonsin haft.
Dessa mardrömmar hade jag:
1. Gick till häst hagen och fick se lera överallt! Tittade närmare och såg att alla shettisarna låg och flöt omkring DÖDA!!!!
2. Var och fiskade med min 3 åriga lillasyster. Hon lutade sig över kanten och trillade i, fick panik och hoppade efter. Men när jag skulle lufta upp henne orkade jag inte!! Det var som om jag inte hade en enda muskel i hela kroppen.
3. Var på min första tävling när vi av någon anledning skulle duscha våra hästar innan vi fick hoppa banan. Jag hade inget med mig och fick fråga en tjej brevid. hon kunde inte hjälpa mig förräns tävlingen var över, och då var jag ensam i en stor ridanläggning utan transport eller förälder.
Har haft väldigt många mardrömmar som 2an jag berättade om, när jag t.e.x har sett något hemskt och inte hinner fram utan måste skrika. Jag pressar fram luft med det kommer inget ljud. Eller när jag skulle starta fotbolls säsongen, jag sprang på gräset men orkade inte lyfta benen(det var som att springa i snö).
Jag är ganska vältränad så, jag tycker att det är väldigt obehagligt att helt plötsligt vara helt handlingshandikappad.
Varför drömmer jag sådanna här hemska drömmar??
Om jag drömde såna drömmar så skulle jag tänka att jag har lite för höga krav på mig själv, att jag är rädd för att inte räcka till, jag kanske är rädd och orolig inför någon förändring som jag måste gå igenom.
När jag haft drömmar där jag knappt kunnat röra mig och allt känts väldigt segt hur jag än kämpat för att komma framåt, har jag läst mig till att det kan vara lite av början på ut ur kroppen-upplevelser. Kroppen är ju orörlig när man drömmer och på nåt vis märks det av i drömmen. Ibland har jag haft väldigt tydliga drömmar som jag kunnat styra, som när jag flyger omkring över hela jorden och dyker ner i haven och sen upp bland stjärnorna, de drömmarna är närmare ut ur kroppen-upplevelser. Jag har aldrig haft någon riktig sån upplevelse, men det kommer förhoppningsvis 
Men vad är exakt en "ut ur kroppen upplevelse" vad är det som häsnder då???
Det innebär att ditt medvetande lämnar kroppen för en stund, men är fortfarande bundet vid den, man kan inte komma vilse utan kommer alltid lätt tillbaka till rätt kropp.
Använd sökfunktionen, det finns intressanta lite äldre trådar!
Eller ställ en fråga om det, du får säkerligen fler svar på det viset, lägg den under Upplevelser.