Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 2954 ggr
Chatrine
0

Alcatraz

Såg kvällens avsnitt av de som försöker ta kontakt med andar. Herregud sånt trams! det är så tråkigt, de får ju skeptiker till att bli ännu mera skeptiker! Varför måste de filma i mörker? är andarna där så är de ju även där mitt på dagen? O rösterna på bandet kan vara vem som helst.. nej fy vilken bluff kände jag…

O hemsökta hus är väl också illa? fast de hade några Orber de filmade.

Såg Orber idag på ett par foton på min sambo…lite häftigt aldrig sett de förr.

Kram Chatrine

Thinka
0

Såg en snutt av hemsökta hus, men kom på att göra annat istället. Det var inte så att det föll mig i smaken , programmet alltså. jag brukar missa det, men nu nattade maken hästarna så jag hade tid över…

EwaKristina
0

Och jag har inte sett ett avsnitt sen i höstas.Glömmer helt av det.Och lika bra det,tydligen,verkar inte som man missat nånting.

Elisabeth-J
0

Jag har inte sett på tv alls ikväll, så jag missade avsnitten. Men det gör inte så mycket för jag tycker inte heller att dem är så bra men tycker ändå att det är intressant att se dem ibland.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

drutten53
0

hemsökta hus är repriser bara…men såg på 3-an i morse  där syliwia brown brukar vara med på..i morse handlade det om barns utbrott mot föräldrar..det var en 4-5 åring  han blev helt förvandlad när han blev arg..prata oxå med en annan röst..jag blev själv skrämd när den röste kom från detta barn…lät som exorsisten  fy läskigt..kram natti natti på er  vi hörs i morgon

River-Lord
0

Är inte heller någon större entusiast av "hemsökta hus" med Yvette Fielding och Derek Acorah o gänget… och sen denna serien då med "kändis Andar".. ingen höjade de heller, Men Intressanta återblickar..i historia iförsig.. Glad 
Jag skulle tro dè finns risk att denna typen spökjägar
"dockumentär" Shower.. kan skada tovärdigheten för seriösa
medium utövare…

/RL

Magi-cat
0

Håller med om att det är trams. Står inte ut med att se det. Dessa spektakulära program har inget att göra med att respektfullt närma sig andevärlden.

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

MissQuinn
0

Rena ,rama skräckfilmen Skrikandes och alltid lika otillfredsställande att titta på. Tacka vet jag dom 2 tanterna som har ett eget program,dom är trevliga och har alltid ett slut resultat att visa upp.

Morsan1
0

JAg gillar Derek Acorah. Han är ofta klockren. Synd att han används i ett tramsigt program.

light4s
0

Håller med. Det har dykt upp flera tramsprogram om det övernaturliga. Tycker att de spårar ur mer eller mindre jämt. Gör de programmen onödigt "spökiga" för att bredda publiken? Varför inte göra seriösa övernaturliga program?

Annars gillar jag Derek Acorah, ofta väldigt exakt. Och dom två tanterna är ursöta, kallar dem Pantertanterna.

Tita
0

Tycker också Acorah är bra , men en tanke som slog mig sist när jag såg på programmet var att dom säger ju att han inte vet vart han ska innan och att han inte känner till något om platsen.

Men är han inte Engelskman , eller Irländare, Skotte eller va det än må vara.

Då måste man väl endå känna till åtminstonde NÅGOT om ställena man besöker dom  har väl historia där också ???

Och det är ju inte så svårt att kolla upp information om en massa kända platser och vad som sägs spöka där så ibland funderar man ju …….

MissQuinn
0

#10 Precis vad jag oxå skrev i en annan tråd när detta var på tapeten :) Som medium borde han veta vilka ställen som är mest hemsökta…vet inte hur jag ska ställa mig till han faktiskt.Oskyldig