Andarnas kryss
Vi är ett gäng som ev. ska åka på andarnas kryss,har ni nån aning om vilka medium som komer att vara med,vad kostar en privatsittning??

Kolla här: www.responsability.se
Om du klickar på privatsittningar så ser du vilka som är med och priserna. Kul, du får gärna berätta här sen hur resan var =)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
kan du vara säker på.
Moka, Du skrev precis i ditt Pm till mig att jag är "bortgjord" & "försöker "rädda mitt namn" med att vara med på "Andarnas kryss" så du vet ju redan vilka medium som ska med så varför undrar du?!
alla kanske inte vill gå til dej.Tack

#3 Nu vill jag lägga mig i det här.
Än en gång, vänligen respektera våra regler Anna!!!
Moka skrev ett inlägg med en fråga angående andarnas kryss.
Om du tror att det riktas till dig personligen så skicka pm istället. Det är emot etik och moral att skriva andras pm på forumet.
Elisabeth
Justa takter anna som vanligt

Då blir det 2 gäng från övernaturligt som åker med på kryssningen! Önskar er alla en trevlig, mysig och givande resa! 
Elisabeth

#7 Det ska bli så intressant…Tack för det.

Naturligtvis är denna resa förlagd till en söndag/måndag då jag jobbar. Hoppas att det blir en bra tripp i alla fall för både medverkande och deltagare.
/Ewa

Denna resa blir djup.HIHIHI
#10 Det blir den garanterat
med tanke på havet,drinkar och medium
ska bli spännande att få läsa sen om er resa 

småler nu galdra simma nu inte för djupt bara…visserligen är jag en bra simmare..har några Medaljer i simmning..ett guld ett silver o ett brons…men det var i min ungdom som jag tävla i simmning…tror inte jag har samma ork idag..men nog ska jag kunna dra upp dig om det är så att du behöver lite hjälp…men försäkrings skull ta på dig flytvästen…kram vännen..

#2 Närrå,blubb blubb.Jag flyter på fläsket.Blubb blubb.
#3 Inte för att jag ska lägga mig i, men AnnaK, jag hoppas att du ber om ursäkt till Moka för att du lämnat ut h*ns privata PM på forumet? Jag vet inte om du också bett om ursäkt till Drutten för att du hoppat på henne direkt i tråden om telefonlinjer?
Du kanske har gjort det privat, vad vet jag. Men vissa saker du gör verkar gå dig helt förbi att det kan såra folk…
Jag lovar zeretki….att jag ska inte stanna här på Forumet!Regler är till för att följas & det ska gälla alla!Önskvärt om Moka kunde skriva under sina anklagelser med sitt rätta namn också!!!!
Lycka till på DIN väg
//Anna
#15 Ja, men det är inte forumet till för. Om Moka har skrivit med kritik till dig privat så ska du väl ta det privat??
Vi har haft många konflikter den senaste tiden som handlar om just detta och många sa just det: att lämna kritik direkt till den det gäller. Du hoppade väl själv in och kom med kritik angående något sånt?

Regler gäller för alla och om man upplever att man har blivit påhoppad av en annan medlem eller tror att ett inlägg är riktat till en personligt på något sätt så är det bättre att ta det i ett pm så att det inte skapar tråkigheter här igen.
#15 Jag såg i en annan tråd att du bad Moka att skriva till dig i ett pm istället vilket var jättebra. Men när man skriver ett pm så är det ju för att inte alla andra ska se det på forumet.
Vi kämpar för en positiv mötesplats och vi önskar att vi alla kan se till att det förblir så. Alla har vi olika uppfattningar och åsikter som också bör respekteras.
Önskar er alla en fortsatt trevlig söndag!
Elisabeth

Jag kan meddela att nästan alla som har privatsittningar är fullbokade.Ringde Birka i morse…är man intresserad får man ringa till Birka men det känns som det är lite sent nu!
Kramar/galdra