Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 490 ggr
Tigern
0

En liten upplevelse

det va i en liten hmm by som heter Skultuna som ligger en liten bit utanför V-ås..jag va skeptisk mot att brorsan o dom hade sett Spöken vid ett gammalt traktormuseum så dom tog med mig en kväll,o de ångrar jag idag för har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv som jag var efter de besöket,inte ens efter besöket på Tidö slott va jag så rädd,jaja nu till saken,vi kom ner o de 1a jag ser är ett par röda ögon (som tillhörde en Hund som en slaktare o mördare hade) jag blir skraj med fortsätter följa med brorsan o dom ner mot Traktormuset,väl där nere så ser jag något röra sig inne i huset så jag kollar runt för att se om nån har gått i förväg men det är de inte,så viskar till brorsan att jag såg nån röra sig därinne o han svarar lite darrigt med rösten "mm de gjorde jag åxå"så vi står o kollar in i dörröppningen o ser nu flera "saker" röra sig inne i huset,vid denna tidpunkten e jag SKITSKRAJ med säger inget eftersom jag inte ville verka feg,va ju trots allt jag som övertalade brorsan o polarna att följa med trots att dom i början vägrade,så vi står kvar en stund o helt plötsligt så säger den ena polarn "hörrni DOM vill att ni ska gå hrifrån o att jag ska följa med in i skogen" vi kollade då på honom som ett par STORA ??? o brorsan frågar "va vilka dom???" o polarn svarar bara "ja DOM vill att ni ska gå o jag ska följa med in i skogen" o då tar brorsan tag i polarn för nu tyckte vi alla att de började bli läskigt,men polarn sliter sig o skriker nu samma sak igen,men brorsan jag o min kusin tar tag i polarn o släpar upp honom för backen som går ner mot huset,väl uppe där så släpper vi ner honom o brorsan klappar till han över käften o frågade vafan han menade,då kvicknar polarn till o börjar då gråta (killen e 22år) o frågar "vadå vad jag menade" "ja de du sa där nere??" frågade brorsan då "ähh vadå???" svarar polarn o vänder på klacken o börjar trava vidare o vi följer med såklart,o nu kmr de läbbiga,när vi kmr ut i ljuset så ser vi att polarn gråter blod o brorsan har blod på handen efter att han slagit honom på kinden (en såkallad bitchslap) men han hade inga sår på/i munnen eter brorsans "SLAP" då vart vi lagom rädda o sprang hela vägen hem :/

Elisabeth-J
0

Usch vilken otrevlig upplevelse, förstår att ni var rädda!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus