Drutten!!! :0)
Vill bara ge "Glädjespridaren" en S T O R! kram! För du finns! När du finns "här" med dina glädjande inlägg. Känner bara att jag måste göra de här för hon/dig ska känna sig uppskattad! För de e du…. tro inget annat.
*kraaaaam*

Blir alldeles varm då jag läser ditt inlägg.Inte bara för att det är tillägnat just Drutten,jag håller helt med dej,vi behöver mer positivitet gentemot varandra och varför då inte som du just gjorde, belysa en människas goda sidor.Värmande,hoppas det sprider sig…..

Drutten du är värd all uppskattning, du håller verkligen en glad och positiv anda i trådarna. Kram!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

oj freja42 vilken läcker blomma..vad hetter den..den måste jag köpa om det finns att få tag i o freja42 tack tack..
jag blir precis svettig här nu…oooOCH GLAD…TACK ALLA mina vänner här på sajten…ni är guld värd…
sänder en bild från italien..här tände vi ett ljus för min ängel..mycket vacker kyrka insidan var helt underbar..man fick en sådan skön feeling där..satt nog en timme där inne..för dom fixa till något stort den dagen..blå blommor o ljus…tack tack
Jo..men! Drutten är väl den mest posetiva person som finns här på Ö.N Hur många änglar har hon samlat på sidan? När hon tycker någe ber hon om ursäkt att inte såra någon..inte 1…utan flera. Så ödmjuk e inte jag. Hon ska ha kramar å rosor å änglar… i massor. (Hade samlat ihop massor med animerade änglar till hon men e inge datafreak ..de sprack) *s*

Jag har tyvärr ingen ros, så jag skickar en massa kramar istället 
Kramar till Drutten!! //Caroline
*drutt putt*
Oftast sitter vi att å väntar att andra ska SKRIVA men så finns de några få som tar "plats" (inget ont menat) Kör på! vi har ju alla funderingar. Vi har världens schans att få svar på en del frågor. (stavar som…hmm *s*

småler nu….vasen är full nu..så sänd en ny vas..asgarv…tack för alla blommor o glädje..vi ska även tack elisabeth som starta detta forum…och även lilleva..som ställer upp här och hjälper elisabeth…sen till er alla vänner TACK för att ni finns o TACK för all glädje ni sprider…kram
en blomma till var o en…från italien
Håller med alla föregående talare jag har tyvärr ingen blomma heller så du får ett STORT fång med kramar från mig också =)

Jag håller med alla andra…..Du är underbar Drutten.
Kramar och blommor från mig.
Oj!! :-) Vill också….PUSS Drutten….
Kram på dig och tack för hjälpen med mina foton, du har verkligen hjälpt oss/Lotta
Du ser gumzan hur mycket glädje du ger å sprider Behöver man mer bevis? *kram*