Konstiga saker händer
Imorse när jag pysslade med djuren så gick tvn helt plötsligt igång på tv 5. Kollade snabbt bak till soffan för att se efter om fjärren låg där men den stod i sitt ställ. Jag blev livrädd. Nån som vet vad/ vem det e som e i lägenheten? Kan tillägga att okänt nr ringt 2 ggr idag o bara lagt på, hör det samman eller det e bara nån "idiot". Kan även säga att för nån dag sen när jag o sambon skulle sova så flyttades hans mobil sig en till två cm på nattduksbordet.
Hej, Det kan vara en naturlig förklaring till att tv:n sattes på. En knapp på kontrollen kan som exempel varit lite intryckt. Hur vet ni att mobilen flyttades? Såg ni den röra sig? Det kan inte ha varit en säljare eller någon som ringt fel? Jag vet själv att jag har blivit uppringd av säljare där det tagit en stund innan samtalet kopplats fram.
Sajtvärd på Övernaturligt

Vi hörde mobilen flytta sig det skrapade mot bordet. Jo men om en knapp var intryckt så e det märkligt att den inte startar igen från ca 12 timmar senare. Känns för långsökt
Har ni en samsung? :)

Nej en sharp
#2 Om man utesluter alla naturliga förklaringar, vad får du för känsla själv?
Nej det är ingen konstig fråga alls och ni ska alltid gå på vad ni själva känner, däremot så rekommenderar jag att man alltid kikar på naturliga förklaringar först.
Allt är inte övernaturligt/andebesök men som sagt, det viktiga är vad ni känner.
Lyssna till det Tecken du upplevde, någon kanske vill att ni ska kämpa och inte ge upp?