Vem är arg på mig.?!
Hej! Ny här
Tänkte höra mig för om någon har tips om vad som pågår.
Jag kontaktar ibland medium, händer kanske nån gång per år för att få goda råd i livet just då.
Till saken, ibland händer det att jag får dåliga vibbar i samband med kontakt, det beror inte på mediumet, för att bäst förklara känns det som om en energi kommer in och stör och är jättearg på mig (förstår inte varför)
Teorier mottages tacksamt.?!
Mvh Lena
Hej lena.lindberg68 och välkommen hit 
Ja jag vet inte varför du upplever det du gör, men en tanke slog mig bara att "någon" kanske inte tycker du ska kontakta medium för "ofta" just för att man lätt kan skapa sig ett "beroende" och missa den vägledning man får ändå.
Bara en tanke!
Har du någon på andra sidan som kanske söker kontakt vid dessa tillfällen?
Sajtvärd på Övernaturligt
Hej!
Det är så pass obehaglig upplevelse, när det sker funderar jag starkt på att inte ta kontakt med medium något mer, även om jag skulle vilja utveckla min mediala sida, tvekar jag starkt pga av "den arge"..
Det finns flera jag skulle vilja ha kontakt med på andra sidan (anhöriga) men vet inte om någon av dom söker kontakt..
Tar du inte upp detta med de medium du besöker? De kanske kan hjälpa dig att reda ut det du känner.
Jag tycker inte att du ska känna dig rädd eller hindrad i dina funderingar kring din mediala väg. Jag tror säkert att de (mediumen du besöker) kan hjälpa dig på alla sätt.
Sajtvärd på Övernaturligt
Ok, tack för tips / Mvh Lena

Det kan ju även vara en irritation på att du inte litar på din egen intuition och din egen medialitet o menar att du ska lyssna mer på ditt eget inre en lita på en mellanhand.
Så kanske inte helt fel att utvekla din egen medialitet.
Men en sådan känsla kan även komma om den som vill säga dig ngt blir missförstådd eller feltolkad.
Kan även vara att anden som kommer igenom var en lättiriterad och ilsken person när den levde och visar detta för att bli igenkänd inte alltid Mediumet beskriver andens negativa sidor i livet utan den kärleksfulla anden som den är på andra sidan.
Men kan även att person kemin mellan dig och mediumet inte fungerar eller anden inte fungerar med mediumet.
Kan även vara som så att mediumet varit arg på ngt eller ngn precis innan sittningen och att du känner av denna ilska.
Så kan finnas massor av olika skäl varför du får denna känsla.
Men får du en sådan känsla så är det ju för att du är känslig och kan läsa av energier så all idé att vidare utveckla detta för att du ska kunna förstå känslan när den dyker upp vid ett annat tillfälle.
Lasse
#5 Tack Lasse för tips
Ja det tål att tänkas på, blir ju samtidigt nyfiken på "känslan"
Mvh Lena