Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 1058 ggr
zeretki
0

Vad älskar ni?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Posta en bild eller eller länk eller skriv vad ni älskar i livet! Allt möjligt: en person, musik, blommor, mat, en plats osv. :)

Man kan fylla på flera gånger. Kärlek kan man inte få för mycket av!

Detta är Axl som jag älskar. :)

zeretki
0

http://www.youtube.com/watch?v=e3aGH25bN3s

Och detta är en jättebra låt med Roger Cicero. Mmm JAZZ! :D

Chatrine
0

stilig karl Kyss

zeretki
0

#2 Vem, Axl eller Roger Cicero? ;)

Elisabeth-J
0

Jag älskar mina 3 barn!
Sen finns det så många och mycket mer jag älskar men mina barn framför allt!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Chatrine
0

roger, han som sjöng… det var bra för att vara jazz, det är inte riktigt min stil, men det svängde riktigt gott Skrattande

Det här ÄLSKAR jag, hans musik har hjälpt mig mycket själsigt:

http://www.youtube.com/watch?v=fxKH_9nEQAI

Chatrine
0

Elisabeth, vilka härliga pojkar, det lyser bus o glädje om dom!

_sussie_
0

Jag älskar mina barn, min tvillingsjäl, naturen, att brodera eller bara sitta nere vid vattnet o bara varaSkrattande Kram alla

Chatrine
0

såg inte att du hade ett fot på axl, men han va med jättesöt!!! jag älskar hundar med, och min sambo förstås

zeretki
0

#5 Chatrine, det var en fin sång! Tack för tipset. :)

evawa
0

älskar dubbel nougat och min dotter såklart…..

zeretki
0

Älskar blommor också!

zeretki
0

Penséer

zeretki
0

Pensée

Tita
0

Jag älskar mina barn, min katt, våren ,sommaren , doften i luften efter ett sommarregn, blommor, natur, att bada är som en fisk och mycket mycket annat =)

soulwings
0

Min kärlek till färgerna,det skrivna ordet,vännerna naturen

Blomdoften,solen havet  osv

[Tizzan]
0

Jag ÄLSKAR mina barn självklart :D

Men annars älskar jag min VOVVE. TYSON! Tigra me så klart men Tyson är speciell.

Jag älskar min man (för de mesta)

Älskar thai mat nu för tiden. inte för stark dock, men jag skulle kunna köpa på vår nya take away varje dag.
Och MAX hamburgare. haha :P

zeretki
0

#15 #16 Fin blomma och fin Tyson! Jag vill se fler bilder av vad ni älskar! :)

Tina-O
0

Jag älskar mycket i livet möten med människor årstider, färger dofter och mycket mycket mer, men mest av allt mina barn och mina kattor.

[Tizzan]
0

Min man :)

[Tizzan]
0

Min först födda son. mitt allt. han är så vacker och söt och UNDERBAR!

[Tizzan]
0

Mina underbara tvillig grabbar :)

nu ska jag hämta barnen så fler bilder på vad jag älskar kommer sen :)

susanne.s
0

Jag har tre män i mitt liv som jag älskar mest av allt det är min son min man min hund (inte alltid i den ordningen ) Glad

EwaKristina
0

Mina barn,mina barnbarn,vovven Bounty…

Bybo
0

Barnen!!!!!:-D

drutten53
0

jag älska oxå mycket…mina barn o barnbarnen…min sambo…och kålpudding..hi hi..och goa vänner..har hittat några här…tack för alla privat mail och tack för alla fina ord i dom..ni vet vem ni är som har sänt mig privat..tusen röda rosor till er alla..

Tiia
0

Jag älskar min själsfrände,

min katt Daisy,familjen……livet,skogen,havet ,färger,dofter m.m

Ett leende,ett skratt……

Johanna
0

Älskar min sambo Daniel o så min häst… o så resten av min familj

april4
0

Jag älskar min familj, havet, naturen, god mat tillsammans med familjen, lugn och ro, min dator och mitt jobb, eller att läsa om jag har tid.Glad

lightseeker
0

Jag älskar att få uppskattning, helst när jag är tillfälligt nere.

Jag älskar också att ge omtanke och verbal uppskattning, helst till någon som inte är van att få så mycket av den varan. Man kan känna känslorna i den människan, vad som händer inombords när den blir känslomässigt glad

lightseeker
0

Jag tycker att detta var ett underbart initiativ Zeretki

Nemii
0

Gjort ett kollage med mina foton av saker som betyder väldigt mycket för mig :)

zeretki
0

#30 Tack, lightseeker! :)

galdra
0

Zeretki, jag kan inte lägga in nån bild för guben är bortrest.Jag älskar min katt och lite g u b e n i --den ordningen.Jag älskar alla de mina dvs syskon,barn och mina barnbarn och… ja ok då min mamma.GeneradSen älskar jag min trädgård-jag älskar däremot inte mig själv kom jag på nu….Jag älskar att resa…Ja det finns massor av saker man älskar,mat mmmm,böcker……….

zeretki
0

galdra, du menar att han vet hur man gör och inte du? Vill gärna se bilder från din trädgård! :)

galdra
0

#34 Attans också-du vet det var knappt vi fick in vårt körsbärsträd i datanyckeln….hur ska jag få in gubben och katten ???Och alla blommorna och hammocken….

drutten53
0

asgarvar..ja galdra det kan bli svårt…har dyu redan körsbärsträdet i nyckeln  så kan det ju inte finnas plats för gubben o katten  hi hi…ja o hammonken blommorna..ja du gummsan  det kan både bli knölit o svårt…men galdra om du försöker att ta ut körsbärstädet  så kanske det andra får plats…om du saknar köörsbärträdet..så kasta in ett körsbär sen när gubben har magrat lite i datanyckeln..hi hi

zeretki
0

Ska du få in ALLT i datorn?? Nenje, du ska ta kort och sen få in korten i datorn, gumman! :D

galdra
0

Ja men jag får inte ut det ..trädet.Jag har skakat och skakatGråter

Men gubben kom hem precis med svenska jordgubbar från Karlskrona och färskpotatis-det ska vi ha i morgon.Jag är så sugen på färskpotatis.Räcka ut tungan

Pendlan
0

Färskpotatis!!!! gud så gott! Vad avis jag blir. *dregglar*

zeretki
0

JORDGUBBAR=!!=!!?

galdra
0

Ja från Finnerödja,söta,röda och goa…………..

Pendlan
0

Försökte lägga skygglapparna på för  "gubbarna" för att inte gå åt av sug. Har ätit hårda smaklösa "gubbar" i månader så smaklökarna här glömt bort hur riktiga "gubbar" smakar. *stön å drägglar dubbelt*

enba
0

Förutom min familj så har jag kommit fram till att dofter spelar en stor roll i mitt liv. Och har gjort ända sen barndomen. Jag älskar doften av:

*liljekonvalj(just plockat de första)och hägg

*timmer

*första vitsippsbuketten på våren(Tänk att göra som Ronja-bara falla raklång i en vitsippsbädd)

* t o m koskit blandat med jord på våren

* nyslaget gräs (hö)

* pors från myrmark

* äppelblom

o mycket mer…… Men det är alldeles gratis och det får min själ att sjunga (trala,la..)

[Caroline92]
0

Mina djur betyder oehört mkt för mig. Kompisarna också, eftersom att jag förrut var mobbad så om jag inte känner att jag har vänner omkring mig så blir jag lätt orolig å ledsen. Familjen betyder också mkt, och min farfar <3 Kärleken har stor betydelse också, inte för att jag har någon kille för tillfället, men det äe lika härligt att bara vara kär och härligt att se andra kära människor. Och sen betyder Övernaturligt.ifokus mkt för mig också! Det är skönt att kunna prata om "konstiga" saker, utan att alla tror att man är helt knäpp. :) Sen finns det en massa andra saker…orkar bara inte räkna upp alla, men jag tog upp dom viktigaste här :)

På bild: Min älskade Dharma (Cavalier King Charles Spaniel) Hon är mitt liv och mitt allt!

Kram Caroline

drutten53
0

godmorgon på er alla.

du galdra ser ditt inlägg…att du har jobbat med detta körsbärsträd…ett tips nu..MOTORSÅG MOTORSÅG..är det ända nu som hjälper….

men du vännen..är du tvungen att ha gubben med..tänk dig för..hi hi..tänk dig själv körsbärsträdet blommor o hammoken…sen dig själv…men du vännen glöm inte jodgubbarna bara..hi hi..kram

flymybike
0

Johan Gardell

galdra
0

Godmorgon därute!

Ja drutten vilken bra idé-motorsåg!nej du idag ska dom ätas-dom doftar ljuvligt.Ska baka en paj med rabarber och jordgubbar toppat med lite vaniljvisp.

Sen 1 kartong ska bara ätas som dom är.

Härligt nu längtar jag bara efter nektarinerna sen är det sommar för mig.

Ha en bra dag./galdra

zeretki
0

Jahaja, galdra gör rabarber och jordgubbspaj med motorsåg…n *skratt* Har drutten ett dåligt inflytande på dig?? :)

Morsan1
0

Jag älskar min man, min allra bästa vän och livskamrat. Han är bäst!

Jag älskar mina tre trollungar. Vackra personer med de vackraste inre. Dom gör mig stolt varje dag.

Morsan

galdra
0

#48 Det har jag inte tänkt på faktiskt.druttfia du har dåligt inflytande öpå mig!!!!Hahaha.Man kan inte baka paj med motorsåg det sa ju du -nu e hela köket söndrigt….

loreena
0

Härlig tråd! Det behövs mera kääärlek!! Jag älskar mina härliga barn, min själsfrände, havet, naturen, min trädgård, att lyssna på ljuvlig musik av Loreena Mc Kenntitt och Enya, fota naturen, att bila i Norge, alla härliga årstider med sina speciella inslag, t. ex spegelblanka sommardagar med mullrande åskväder i horisonten, första höststomen, smällkalla vinterdar med knarrande snö och ljuvlig varm vårdag när alla fåglar åtevänt och träden börjar knoppas.. Cool

tinkerbell
0

Jag älskar mina barn o mina tre ljuvliga gosiga härliga barnbarn som jag har förmånen att umgås med varje dag.,min trevliga svärdotter,ja alla mina nära o kära,skogen där jag promenerar med min hund,mina djur.

Fdtr
0

Med risk för att låta narcissistisk så måste jag säga att jag först och främst älskar mig själv.

De dagar jag inte gör det brukar gå åt pipsvängen och jag har svårt att uppskatta annat som normalt sett kommer på andra plats på listan… naturen, musik och mina närmaste.

Det är ingen vits att ha huvudet upp i det blå om du inte har fötterna stadigt förankrade på jorden.

zeretki
0

#53 Jag tycker att det låter bra! Man måste lära sig att älska sig själv. :)

drutten53
0

va nu…nej nej ingen dålig inflytand på galdra…jag flyter bara med…galdra motorsågen var till körsbärsträdet..inte till pajen…att du har så svårt att förstå….hi hi…det är nog bäst att DU inte stoppar in gubben i datanyckeln…för annars får väl gubben din ett hack oxå från motorsågen..hi hi…sen nu mina vänner..en insamling kanske vi ska ha till nytt kök åt galdra…hi hi…blev själv sugen på paj nu…funderar på nu att om jag skulle göra en ananaspaj…den är BARA så god…men mjuk glass eller vaniljsås…OCH den görs utan motorsåg…kram

zeretki
0

drutten, jag tycker du ska gå en matlagningskurs och laga paj utan motorsåg. Det är nog mindre farligt. :)

drutten53
0

småler..vad då matlagningskurs…har även hållt i en sådan förr i tiden..då var det för länkarna….ja inte länkar på nätet utan för alkolister..LÄNKARNA…så laga mat det kan jag..och utan motorsåg…men jag sa till galdra att motorsågen var för trädet o INTE till pajen..hi hi..kram

zeretki
0

Kanske galdra som ska gå matlagningskurs då?? :)

loreena
0

Du har rätt fdt, det sägs ju att man inte kan förmå sig att älska nån annan förrän man älskar sig själv.

Godisnalle_
0

Zeretki, Är det inte en Orb ovanför din hund på den där allrta första bilden och inlägget i den här tråden? :P

zeretki
0

#60 *skratt* Jo, jag ser det nu! Och jag som inte tror på Orber. *fniss* Nu får ni tala om för mig vad ni ser i "min" orb! :D Jag känner mig lite busig. Ska nog göra en egen orb-tråd.

CBA
0

Jag älskar LIVET först och främst!

Hade jag inte fått LIVET åter för 12 år sedan när jag fick min min pacemaker så hade jag kanske inte levat idag…och för att spinna vidare på detta så hade jag inte levat idag hade jag inte haft min underbara familj och fått veta hur det känns att ha en kärnfamilj!

Så jag säger som Arja Saijonmaa -Jag vill tacka livet!

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Pomperipossa
0

Det här är mina underbara småkryp!!! Älskar dem mest av allt. Min son var den som fick mig att kämpa för att komma tillbaka efter olyckan annars hade jag inte suttit här idag.

Morsan1
0

#63 Jösses så fina småkryp du har!! Den lilla är go som en sockerbulle och den stora har ett helt fantastiskt leende! Och vilka ögon!! Är dom bärnstensfärgade?

Pomperipossa
0

#64 Japp, fast dottern har blå/bruna… Världens charmigaste kids. Att sonen är otrolig på att ragga brudar och en riktigt gentleman gör att jag snart blir orolig för att bli farmor.. Dottern är sjövild och om man blir arg på henne så fyrar hon bara av ett tokflin så man inte kan vara arg längre..:)

Thinka
0

Jag älskar min make och vår son…

Thinka
0

sedan har lille Junior en alldeles speciell plats i mitt hjärta, han kom till oss mager och eländig och rädd för allt. Istället för korvfabriken så fick han en fristad hos oss.

YvonneW
0

För det första, vilken ljuvlig ros Drutten! Hur i hela världen fick du till en så vacker bild? Jag är jättedålig på sådant. Kan inte se mig mätt på den rosen, fastnade så i bilden.

Vad jag älskar? Livet, allt som lever. Naturen, hela vår underbara planet.

Morsan1
0

Jag älskar "Scrubs" som förövrigt början om 10 minuter.

Speciellt kär är jag i J.D.

zeretki
0

Jaa, Scrubs är jättekul! :D Och JD är söt. :)

zeretki
0

Idag är första dagen på Mens. Detta betyder att jag älskar min säng och choklad. Inte så mycket annat. Räcka ut tungan

CarolineO
0

Jag älskar min kisse

CarolineO
0

Och min häst

Godisnalle_
0

jag älskar Mina kissekatter, En av dem….

Godisnalle_
0

Och mina syskon..