Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedialitet
Läst 1181 ggr
jsui
0

Vad är det?

Hej :) Är en tjej som är 17 år och är ny med det andliga och är intresserad i det, speciellt i änglar.

Det är så att för någon månad sen eller kanske två så sov jag över hos min bror och hans tjej och mitt i natten vaknade jag, det kändes som att någon höll fast i mig, men när jag låg där så fick jag en kraftig rysning genom kroppen och fick panik.

Nu är det så att jag brukar få rysningar ibland men inte alls lika starka som den natten.

Och för några dagar sen så sov min kompis över hos mig och jag vet inte om jag drömde men jag kände ett sådant komstigt dunkade i min kropp och jag hörde i mina öron att det dunkade. Och så drömde jag och kom ihåg drömmen väldigt bra men när jag vakna så var jag jätte svettig och mitt hjärta dunkade som om jag hade blivit rädd av någonting. Jag blev ju lite rädd när jag vaknade men somnade sedan om.

Eftersom jag är ny med medialitet då undrar jag vad det kan vara? Eller är det bara jag som inbillar mig?

Vet inte om jag skriver i rätt grupp men vore tacksam om jag fick svar :)

kina26
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Kanske har en kär person  till dig nyligen gått bort? (eller en släkting)iså fall är det kanske den personen som vill ge sig till känna… eller är det en ängel vem vet Glad. ha det så gott!

jsui
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ja, min mormor gick bort i september förra året, jag var nära henne och blev ledsen när hon gick bort. Men alltså så kan det vara det andliga?

Tack för svaret!! Ha det så bra du med :D

theone2
1

Hoppas det gicj bra vännen