Besök
Förut när jag skulle försöka somna om så kände jag att jag inte var ensam. Sådär som man kan känna ibland. Så skulle jag kolla en sak på datan och ser då att det ligger två små vita fjädrar på mitt tangentbord. Jag har två på andra sidan som står mig nära och som jag vet finns hos mig. Kan tillägga att jag låg och grät när.detta hände. Kan det ha varit någon av dom som var på besök? Jag vet att mormor har lämnat fjädrar efter sig förut. Dock inte hos mig. Jag har duntäcke men dom fjädrarna är bruna och ser inte ut sådär. Och det var inte i närheten av datan liksom. Men jag vet inte… Vad tror ni?
Hej skotty, Jag tycker att du ska gå på din känsla och vad det betyder för dig. Ingen annan än du själv vet vad en upplevelse/känsla står för och betyder, mer än du själv. Andra sidan kan ge oss tecken/budskap kring saker de själva tyckte om för att påminna oss om att de är nära. Ställ din fråga rakt ut (om de var där igår och lämnade fjädrarna till dig) och lyssna på känslan du får. Fundera också på om du står inför något nytt som man kan tänkas vilja stötta dig i eller helt enkelt vill att du ska fundera en extra gång över innan beslut tas.
Sajtvärd på Övernaturligt
så fint med fjädrarna!
Tydligen är det många som får Tecken via fjädrar….bara att glädjas åt!
Sedan, som Fjäril säger, fundera på om du har något beslut framför dig, du kanske ska fast forward och enter?
Att fjädrarna flyttat sig kan ju vara för att de är så lätta, minsta vinddrag så….
Men det viktiga är just din egen känsla…..
En vacker symbol är det i vilket fall som helst!
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
skotty - Fjädrar brukar vara ett litet Tecken från änglar…..ett vackert och kärleksfullt tecken
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"