Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medium
Läst 1338 ggr
marre1970
0

min hemska drömmar

Flera gånger så har jag haft drömmar om helvetet, jorden går under och att vi flyttar till ny planet.

De drömmar om helvetet är att på olika sätt så finns det ställen som jag kan ta mig ner till helvetet jag lägger mig i en stor het kittle och bränns sen en anna dröm är att jag blir ihop med djävulen, de sjuka är att jag vill ner dit tycker att jag förtjänar det.

Jorden går under och ser hur hela planeten brinner upp vi åker tillen annan galax en annan planet som jorden och bygger upp nytt igen, en kille i drömmen jag va kär i å han i mig.

Hur jag än gjorde så förlorade jag honom för han åkte därifrån med sin far för de va nåt att han va jagad av någon.

En stor känsla av förlust kände jag.

Mitt liv har vart väldigt turbulent blev utsatt för övergrepp som barn inte förrs i vuxen ålder som jag bearbetar det hela å tyckt att jag behövt min familjs stöd , har diagnosenborderline så dom å jag har sagt uppbekantskapen för dom gick bakom min rygg o,s,v.

Har svårt att lita på folk så dom svek mig otroligt djupt kändes som dom dog för mig, att jag dog inombords.

Astralresor har varit en flykt undan min svåra barndom, fast jag visste ju inte då vad som hände med mig.

Så idagsläget är det bara jag å mina 2 barn, min äldsta son har oxå råkat ut för saker och de har vart rättegång med mera, känns som jag inte orkar med livet å jag önskar mig annat som jag inte kan nämna här kanske därför jag drömmer så intesivt.

Både jag å mina barn har vart öppen för saker som man inte kan se bara uppleva, tror vi är som tvättsvampar allihopa å det far runt en massa saker å mindre bra saker här med.

T,ex min yngsta son ser en man som heter Boris å sover i hans säng, min älsdsta son ser andar, skrikande ansikten som kommer emot honom, andrar som tar på mig de känns över huvudet å benen ser även i perferinandrar som går in å ut hos våra marsvin även på andra ställen i hemmet.

som sagt det är en stor aktivitet här och vi vet inte hur vi ska göra med allting, känns kaosaktigt och jag själv e  inte klar över någonting just nu i livet.

Tar bara dagen som de kommer å försöker att hålla huvudet ovanför ytan.

Jag har kortidsboende för min äldsta son diagnos(lättare utvecklingsstörning damp) och en kontaktfamilj till min yngsta son så han får uppleva en annan miljö å få kunna göra saker jag ej kan med honomvarrannan vecka.(helger)

Dom båda trivs bra!

Ucha alltid ska jag dra upp min hela livs historia men sån e jag, vill ge en helhets bild inta bara små framgment.

Vet ni något medium nära Gävle/uppsala som kan hjälpa oss?

Fjäril
0

Hej, Har du sökt på internet efter medium på din ort? Jag känner inte till någon där du bor, men det kanske finns någon annan här som kan tipsa dig. Angående dina drömmar så kan det ju vara så, som du själv beskriver det, att det varit turbulent och att du bär på funderingar. Ofta kan vi drömma "oroligt" under de perioder vi bär saker inom oss. Hoppas du finner någon du kan tala med som kan hjälpa er ur situationen. Fjäril

Sajtvärd på Övernaturligt