Dubbelgångare
Vi har ju dubbelgångare här på jorden. Det sägs att min bor bara 10 minuter härifrån. Oftast så frågar folk om jag jobbar som kenneluppfödare, nej svarar jag, du är så likt henne som bor där.
Elisabeth, grannen till mina föräldrar är så otroligt likt dig.
I en tidning söderut så var det en bild på en kille som hade blivit pappa, han var så otroligt likt min bror. Jag bara gapade när jag såg bilden.
I helgen konfimerades min brors pojke. När vi tittade på kortet på brorsan när han konfimerades så var han en kopia av hur pojken ser ut. Det var nästan äckligt, för man kunde nästan tro att det var pojken som var på kortet.
Tänk om man fick möta sin dubbelgångare någon gång, man är ju lite nyfiken på vem det är.

Ja det är kul med dubbelgångare! Vet inte hur många gånger jag har ropat på och gått fram till fel personer, som har varit otroligt lika dem som jag trodde att det var. Jag har hört fler som har sagt att jag har dubbelgångare på några platser men jag har heller aldrig träffat någon av dem själv, men det skulle vara roligt =)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jag blev påsprungen på stan för nåt år sen,av en finska.Hon trodde att jag var en person som kom från hennes barndomsby i Finland.Hon blev helt chockad då hon hörde att jag pratade flytande svenska*L*Sen har jag hört att jag är otroligt lik en kvinnlig Polis här i stan.Och flera gånger har även jag tagit fel på person,pga dess likheter med de jag trott de varit.

Vet ni om det finns någon förklaring till varför vi har dubbelgångare??

Nej,tyvärr så kan jag inte svara dej på detta.Har inte en aning.
Kloning…
Jag sprang på min dubbelgångare på IKEA i Älmhult i Lördags =0) Lite läskigt att se "sig själv" gå omkring där… Funderade lite över vad hon hade för liv osv.
Varför vi har dubbelgångare??