Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 1971 ggr
sökaren84
0

En andes aura?

Hej, emellanåt brukar jag se på min egen aura (i spegeln) Ofta brukar jag se den väldigt tydlig och oftast blå eller grön beroende på dagsformen. Men igårkväll fick jag en ny upplevelse..

I början såg jag endast min egna aura, men efter en stund såg jag många olika färger som mer ¨rörde¨ på sig jämte min kropp. På min högra sida såg jag även ett darrande lila sken, (darrande likt över varm asfalt på sommaren)

Dessa färger såg jag tydligt samtidigt som jag kände ett pirrande kittlande i hårbotten och på händer, fötter, armar…  (Denna känsla får jag ofta när jag känner av andra sidan..)

Det var en härlig upplevelse :)

kan man se en andes auror/energifält? Kan det vara mina guider?

Jina.
0

Hej. Det kanske är jordbunda själar?

Tänker mest på för att de brukar ju ha så mycket energi kvar för att de inte gått över än!

Det är bara min känsla.

Vad kul att du kan Se auran så tydlig, jag känner färg, men ser den inte.

www.mediumjina.se

Fjäril
3

Hej sökaren84,

Det lät som en fantastisk upplevelse Glad

Min känsla sa mig att det säkert kunde varit dina vägledare, om inte annat så sa färgerna att du kanske hade någon healingängel med dig. (eftersom du såg flera färger)

Sätt dig/lägg dig ner och be om vägledning till en förståelse av vad det innebar.

Sajtvärd på Övernaturligt

[Heike]
4

Det var en härlig upplevelse och visst kan vi Se auran hos andefolket och jordbundenhet är det inte det känns med en gång.Jordbundehet är betydligt mörkare och bjuder inte dessa vackra varma färger.

Färgen lila är ju symbolisk för andlighet så jag ger mig den på en andlig guide eller ängel som du upplevt.

Känn inom dig  och där kommer du att finna svaren.Gå på din första känsla vad kände du i upplevelsen,kände du guide,ängel eller nån helt annan där har du svaret.

Det första som kommer spontant till oss är det rätta svaret,försök att inte analysera eller göra om det utan lita till din egen inre känsla det är den som brukar vara rätt.Svårare än så är det inte både med kommunikation och känna vem eller vilka som finns med Glad