Vägledning-Övning
De tre första som svarar rätt får ställa en fråga till mig (via pm) Jag kommer att dra ett orakelkort men också gå efter vad jag får till mig.
En vägledning - inget siande! (det innbär att jag inte ger några konkreta svar som JA eller NEJ på frågor)
Tråden är "öppen" till imorgon Tisdag kväll. (ett rätt svar kan innebära de tre som är närmast också)
Vad har jag lagt på fönsterbrädan i vårt storarum? (inför övningen)
Lyckatill 
(för att delta i övningen ska du vara över 18 år, medlem på Övernaturligt och ha en presentation under din medlemssida)
Sajtvärd på Övernaturligt
Jag är lite osäker, jag tänker på både tändare och sedan på tv kontroll. Haha :P
Det här var svårt, känner en penna, men är inte säker :p
en vit sten
En grå sten, fårull, grått iaf
Snäckskal……
En sten av något slag
En sten :)
Det första jag fick upp var fjärrkontrollen.
En snäcka =)
en ametist
Här var det många grejer i huvudet men jag tror jag väljer en penna:)
Medarbetare på Skolios Ifokus.
En ametist (sten). Oj, det tror Lill-Marie med
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
Jag kan säga att det är inget man i regel brukar lägga där, utan jag bara tog något 
Jag fick direkt en ametist
En kudde.
Puffar upp den 
Rätt svar är ett päron
Knepig "sak" att lägga i fönstret va!? 
Men en fjärrkontroll låg nära och jag bär med mig min nyinköpta ametist hela tiden, så grattis sadhero87, Lill-Mari och Marr, ni är välkomna att pm:a mig er fråga! 
WoW, haha det var spännande. Ett päron hade jag ingen känning av alls. :P Tack för ännu en rolig övning Fjäril. Kram
Haha, nej den blev väl lite klurig 
Kram på dig!
Tack fjäril,päron var det.Jag pm ar dig
Haha det var oväntat! Grattis till er som kom nära!:) Tack för ännu en rolig övning Fjäril!:)
Medarbetare på Skolios Ifokus.
Tack själv Julia :)
Oj då, vad roligt. Tack Fjäril! Tack Julia! Fast päron hade jag inte en tanke på. Nu ska ni få ett gott skratt, hur pm:ar man?
På såå vis. Tack Fjäril!