Svår övning ;)
För två veckor sedan gjorde jag en stor operation och efter det låg mitt hb (blodvärde ) väldigt lågt. Idag kom jag hem från sjukhuset efter att ha fått två påsar blod. Så nu till övningen.
Vad låg mitt hb på idag när jag fick åka hem?:)
Jag vill inte skriva vad ett normalt hb ligger på för då kan ni bli för fasta med det, känn istället efter vilken siffra som kommer till er!:)
Lycka till!
Medarbetare på Skolios Ifokus.
Hej Julia och välkommen hem goa fighter:) helt otroligt tycker jag att man göra en sådan OP , önskar dig lycka till nu i fortsättningen! Hm till frågan nu som inte alls var så lätt, men jag säger 135 "l"
Jag får 123 till mig;) // Mvh
Grattis till hemkomsten, jag har tänkt på dig :) Ja du, jag fick något kring 60 till mig men det är väääldigt lågt ;) Så jag säger 116 (så jag får med min 6:a) :)
Sajtvärd på Övernaturligt
Hihi jag ville gärna ha med numret 5 så jag tänkte 50 först å d e ju säkert farligt lågt, sen vart d 125 å tillslut mitt beslut "fniss"
96 lågt men ?
Hoppas att du snart är full av kraft igen.
Och jag kan tänka mig 126 också ;)
98
83-84-87
Tänker 119
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
Tänker 117
108
Medarbetare på Smyckestillverkning Tjolahopp!
112 eller 120? Jag säger 112.
Fick 87 till mig
Medarbetare på Tarot
98.
94
142
~ Alla människor har ett hjärta, men storleken varierar. ~
148
Först och främst tack snälla mossis och fjäril ni gör mig så glad med era fina ord! sen vill jag också säga WOW grattis fjäril, 116 är helt rätt!! Grymt jobbat utav dig:D
Sen grattis till er andra, många av er var riktigt nära så som marr och sadhero87 ni var också väldigt nära!
Mycket bra jobbat jag trodde inte att ni skulle klara det så här lätt!:)
Tack, vad fint du skriver! Oj, vad roligt. Jag sexan var jag säker på i allafall ;)
Ojjj ja d var riktig bra jobbat goa Fjäril och lika bra av dig Julia som e så pass stark fiightertjej så du fixar en övning till oss här
Tack söta Mossis för att du är så Söööt!
Kramen kom inte med, men nu hoppas jag den känns starkare
Tack du med vackra Fjäril
Ni är för söta båda två!:) Det hör ju inte riktigt till det här, men den som vill får gärna läsa min blogg där jag skrivit allt om operationen osv:)
Kram på er<3
Klart vi vill, tack som delar med dig - jag ska kika in och lämna ett avtryck! Kram
Tack snälla jag känner ett sånt otroligt stöd härifrån er! kram<3
Grattis Fjäril mitt iprick! Tack Julia för övningen och krya på dig nu å sov så gott i din egen säng inatt! 
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
Tack så mycket marr det ska jag verkligen göra! ;) kram<3
Grattulerar Fjäril! kraam och stor kram och tack för en bra tävling till dig JuliaSundstrom :)
Vilka varma människor ni är!! Julia, tack själv, du delar med dig av din ödmjukhet till alla!
Tack Sadhero87 och Marr 
Vilken fin blogg Julia!
Oj så många stygn, sicken kämpe du är!
Tack för att jag fick läsa!
Kram
Tack så hemskt mycket fjäril! Jag blev himla glad av din fina kommentar som du lämnade!:)
Kram<3
Klart! :) Kram!