Filmtips!??
Vet inte om tråden hör till övernaturligt precis? men prövar ändå. *ler*
Finns den någon som har bra filmtips i kategori : övernaturligt.. fantasy ..rysare.. triller/drama?
Tack på förhand! :0)
Tack för alla fina film tips! *s* Jag bara skoja!!!

Måste bara själv få ge ett tips som fått mina funderingar att hamna på plats. Fick en sån aha upplevelse att jag vill dela med mig. The secret. Det är en dokumentär.

Vi har köpt den-men inte sett den än…Jag har hört bägge delarna om den filmen.Bra och dålig…
#1 Haha..varsågod för tipsen..berätta gärna sen vad du tyckte om filmerna..

Ja ha *ler* hoppas få höra din reaktion efter du sett den.. om vad du tyckte?
slänger in en länk till lite info jag hitta.
Ojojoj…har hört mycket bra om den filmen!! :-D
#3 Jag LOVAR att berätta när jag lyckats plöja igenom alla filmer som jag fått tips om. *he he* 

The secret….ja ja..jag stängde av efter halva filmen…sitta och lyssna på några personer var inte min grej..inte just då…får väl titta på slutet sen…hoppas att det visas något då..film eller är det bara snack hela tiden…kram
Åh det finns massor :) om det är vanliga filmer för underhållning du menar.
White Noise
Skeleton Key
Silent Hill
The Cave
The Wood
Dead Birds
Final Fantasy VII: Advent Children
The Prophecy
#7 Jag har också nyss tittat på filmen The secret och kände mig lite snopen, inte vad jag väntat mig. Antar att man får se den som komplement till ljudboken.
Det är ingen vits att ha huvudet upp i det blå om du inte har fötterna stadigt förankrade på jorden.

Sjätte sinnet som är så bra sänds ikväll på kanal6 kl.21.00 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

tack elisabeth..den måste jag se..så är jag inte här då är jag där…hi hi framför teven alltså..
kram vännen..var rädd om dig…
Ja, Sjätte Sinnet är bra! :D

Har sett den många gånger och blir lika berörd varje gång 
Elisabeth

DVD-tips: Besatt
En ruskig historia som påstås bygga på en autentisk händelse…inget för den som har kombinationen svaga nerver och livlig fantasi..
(Jag har dvd:n så om det är någon som är intresserad av att köpa den så skicka ett pm så kommer vi överens om ett pris.)

Ja, The village, är en bra film.

#14 Ja den är bra Perla! Men också ruskig.
Elisabeth
Spirited Away måste ses! En helt underbar film, med både budskap och fantasi!
Besökarna!!! Den är jätteläskig men bra! :D Det handlar om ett par met två barn som flyttar in i ett hus det det finns en elak ande. Rekomenderar den starkt!
Kram Caroline
Tack för tipsen! :0) Va gulligt av er! Ger själv lite tips tebax…
The others! e en hyfsad rulle. Kan tyckas lite seg..men….
The march! oxå en hyfsad rulle
Talking to heaven! Bygger på James van Praags upplevelser. (spelfilm) ej dok.
Dessa kan jag varmt rekommendera 
En film jag absolut vill rekomendera alla som är intresserade av Mediala ting att se är Shirley Maclane´s Out on a limb…Den visades på slutet av 80-talet men är aktuell även i dag! Eller alltid skulle jag vilja säga
Här nedan har du en länk till en sida där du kan köpa den på DVD. En helt underbar film se den!!!!
http://www.megastore.se/template/next%2CProduct.vm?itemid=1538261&source=1700
**_
_**
Just nu går det en serie program på tv4+ med ett Medium som heter James Van Praagh varje dag efter 16.00, som är mycket välkänd i USA. Jag har sett Trailern till den spelfilm som är gjord om hans upptäckt av sin gåva och den var spännande!
Nu kan man köpa filmen billigt!! Gå till denna länk och slå till! Det har jag gjort
Filmen heter Talking to heaven,Ted Danson spelar James Van Praagh.
http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/B00008DI4H/ref=dp_olp_2/202-7426142-0027025
**_
Samtal med Gud (Conversations with God) berättar den sanna historien om Neale Donald Walsch som inspirerat och förändrat livet för miljontals världen runt. Resan börjar efter att han överraskande bryter nacken i en bilolycka och blir av med jobbet. Strax efter, blir vi vittne till hans transformation från en vanlig kille till en hemlös uteliggare som kämpar för att hålla sig vid liv. Neales ögonöppnande berg- och dalbana tar oss genom hans känslomässiga kamp att få tillräckligt med mat, få vänner och återfå sitt liv. Och just när saker och ting verkar gå hans väg, blir de värre. Känner sig som ett totalt misslyckande i alla aspekter av sitt liv. Neale, full av ilska och bitterhet frågar Gud en hel massa krävande frågor. Med mycket tvivel mottar Neale sina svar! Samtalet som följer blir läst av över 7 miljoner människor på 36 språk världen runt.
Har inte sett den än själv men snart…
Här finns en länk där du kan köpa filmen 
_**

Dragonfly med Kevin Costner. Helt underbar!
Ja dragonfly den filmen är underbar!! 
Namasté Carina