The Secrets
Någon som såg om The Secrets på Tv4 imorse?
Hade jobbat natt så det var lite fel tid men är nyfiken vad det handlade om…

Det såg inte jag heller.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Attans jag missade det o jag som snackat så om detta! Skandal! Vet ni om det blri nåt mera om det…? Tack iaf…
Förresten vad tyckte du, vad visade dom??????

Nämen se nu hittade jag en länk om The Secrets på tv 4….
http://www.life-motivational-speaker.com/barbro-bronsberg-tv4-nyhetsmorgon-the-Secret.html
Det var både för och emot. Det har egentligen funnits länge, affirmationer och sånt, men nu har det kommit från USA och då är det STORT! :-) Det som kan vara negativt är att folk får falska förespegligngar, även barn ("TÄNK dig en ny cykel") och sedan kanske det inte blir så .
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Ja det kan inte vara nåt nytt detta-Jag tyckte dock att filmen var bra-Men det är lite väckellsemöte över det hela.Som ofta från USA.Man får fundera och lura lite på budskapet,personligen tror jag man får se filmen flera gånger.Men Positivt tänkande är ju bra för alla och envar-jag tänker försöka för mig själv i alla fall…Att det skulle vara för barn vete sjutton.Men drömmar och hoppp ska man ju också ha.När vi var barn på 60-talet stod man utanför leksaksaffären och dräglade över Barbiedockor och ångmaskiner-inte fick vi det.Vi drömde,önskade oss så hett,men visste att det bara var drömmar(det kanske var det som satte stopp) Kramar/galdra

#7 Alltså jag pratar om självaste filmen …The Secret såg den i förrgår kväll.
Jag såg inte programmet på tv.Synd…