Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 1272 ggr
thhesssan
0

Ser ni något?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag undrar om någon av er kan känna eller se något ifrån de här korten? Där dom här korten har tagits har vi varit några person som har upplevt olika saker.

Skulle vara intresant och se om någon ser något eller kanske till och med kan ge mej mer svar om vad de var som hände där.

thhesssan
0

Ett av rummen.

thhesssan
0

En till bild

Fjäril
0

Första bilden känns som om man har fräschat upp, ja själva "korridoren" och som om någon jagas där. Man springer av rädsla.

Tittar man på bild två så känns det likadant där, det är en äldre byggnad som man fräschat upp.

Jag får känslan av en våldtäkt sen långt tillbaka.

Ung pojke.

Sajtvärd på Övernaturligt

thhesssan
0

Vet du varför du för då "känslan" att man ska springa av rädsla?

Fjäril
0

Känslan kommer ifrån något som har varit i så fall, en rädsla för någon/något. Det behöver inte vara något "övernaturligt"

Man vill gömma sig för någon som kan ha gjort än illa tidigare, eller gömma sig för att man kan ha "stulit" något.

Rummet med sängarna känns som sagt som om det var "äldre" tidigare, ja man har valt att rusta upp det.

Pojken kommer in i bilden, en mindre pojk som kan ha blivit utsatt/slagen.

iampinkbear
0

Usch, den första bilden gav mig kalla kårar i en halv minut… Känns som att en äldre kvinna befunnit sig i rummet till vänster och att en medelålders eller lite äldre man med grått hår befunnit sig i korridoren en längre tid, men inte nödvändigtvis samtidigt.

I hörnet längst in till vänster på den andra bilden har något hänt, vet inte vad. Mycket känslor hos den/de inblandade iaf.

På den sista bilden verkar det som att någon suttit och lutat sig ut genom vänstra fönstret, rökt och sett sig omkring. En ung kille med mörkt hår och jeans, svarta skor. Eventuellt var han där tillsammans med en halvt medvetslös (eller bara väldigt full?) person som halvlåg till höger, vid eller på toaletten.

berobe
0

De här bilderna tycker jag du skall lägga in i fokusgruppen "oförklarade  fenomen" somssysslar just med bildtolkning bl.a.Rynkar på näsan

Fjäril
0

Det går lika bra här, som där Glad

thhesssan
0

Måste bara säga en sak.. När vi bodde där, så försvan just något. Var antagligen inte så du menade, men jag vart lite orolig och lite rädd över mina saker.. Men antagligen så var de inte de du kände, men tyckte att de stämde in lite på mej..

Det du skriver kan jag hålla med om till en hel del. Jag får fortfarande kalla kårar av den första bilden.. Tycker de var väldigt du fångade upp :)

Det kanske stämmer, jag är ny här, men jag har frågat i vilken grupp jag skulle ha den i, men den här var bra. :)