Inspirationshelg
**Inspirationshelg till förmån för förebyggande
av missbruk bland unga.
**2-3 juni kl. 11-18. Stenhammaren, Backe i Jämtland.
Inträde: 1 dag 60 kr. 2 dagar 100 kr.
Barn under 15 år gratis inträde.
Ellinor Hedlund, Jenny Nyström, Ewa Åkerlund, Elisabeth Johansson m.fl. Det blir storseanser, trumresor, föredrag, aurafotografering, privatsittningar, medial vägledning, healing, försäljning, lotterier, underhållning m.m.
Billigt och bra boende hittar du här: www.rsmhfjallsjo.com/
www.backe.jamtport.se/turism.asp
För mer information: skicka mail till info@elisabethmedium.se
Maila ockå om du vill få programbladet innan.
Vill du vara med oss och inspirera eller komma och bli inspirerad? Hjärtligt välkommen!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Åh, vad kul det låter! Önskar att jag kunde komma! Men tyvärr så kan jag inte =( typiskt att allt roligt är när jag inte kan =/

#2 Ca 55-60 mil. Kolla karta på eniro.
Elisabeth

brinner otroligt mycket för det hemlösa då jag har flera vänner som befinner sig i denna situation.jag skulle faktist kunna ta en tur för att sponsra…

Jag brinner för alla sk."utslagna",och att du Elisabeth arrangerar ett projekt för de som inte haft det så kul i livet är värt all beundran.Det är andlighet på hög nivå för mej!!Kram Ewa

Det låter ju underbart…. Och inte så långt bort heller…

Kanske går att ordna med lite samåkning för oss som ska upp???

#3 Hade ingen aning om att du också bodde här uppe…:) Kul.. Tycker det annars känns som att alla bor så långt söderut..

Det närmar sig, snart är det dags att inspirera och inspireras 
Elisabeth

Åh, vad jag önskar att jag o min dotter kunde åke, men tyvärr….för långt bort…suck! Hoppas verkligen det anordnas nått liknande lite längre ner:) då åker vi direkt!!
Kram
Tack för att NI ordnar det här, det värmer!!!
Att använda sina andliga gåvor till att GE och inte bara ta, det är andligt seriöst på hög nivå!!!!
Kram till ER

#10 Tanken finns att anordna det längre ner, det ska bara planeras datum och plats, så det återkommer jag om när allt är klart =)
Elisabeth

#12 Spännande-då kanske man kan komma.
Bra om så många som möjligt engagerar sig i detta!Har träffat på så många ungdomar som verkligen behöver hjälp & stöttning!Som inte har någon vuxen som lägger sig i!Kanske skapa en fond till förmån för dessa ungdomar!?

Måste tillägga att det är beundransvärt Elisabeth.Att ni ställer upp för dom som har det svårt och tufft i samhället.-Och speciellt dom unga…Hade jag haft en liten helikopter hade jag inte tvekat att komma upp för att hjälpa till. Kramar/galdra

#15 Tack galdra! Du får gärna vara med nästa gång då vi anordnar det här längre ner i landet.
Kram
Elisabeth
Om man vill kan man stödja hemlösa genom att köpa deras tidning faktum,de säljs av dem själva,Lycka till i helgen!
tänkte på en sak
skulle det vara möjligt att under sådana här tillställningar att det fotades lite bilder och skrivs lite text? Sedan att det blir en egen grupp i artiklar? Alla har ju inte möjlighet att vara med och delta på plats men vill vara delaktiga ändå på något sett. Ett bra sätt att sprida den fina andligheten som Elisabeth har ordnat vidare till andra.
Kramiz

Jag hoppas att det kommer mycket folk så att det kommer in mycket pengar. Det behövs många som hjälper ungdomarna idag, det är många som är vilsna och kommer från hem där föräldrarna inte bryr sig så mycket om dom och då är det lätt att hamna i droger, stöld, kriminalitet osv.
För en helg sedan såg jag ungdomar som gick i 7:an och 8:an som gick runt kvarteret kl. 03.30 dom går in på tomterna och stjäla saker. Det har blivit mycket inbrott där på slutet. Jag bara ville gå ut till dom och säga till att "ni ska ligga hemma i sängen och sova nu". Det blir värre och värre ute i samhällerna.

#18 Bra ide´! Jag fotar under helgen och gör en artikel här sen så får alla vara med 
Elisabeth
Ska "dra mitt strå till stacken" & fortsätta föra info vidare om den kommande Inspirationshelgen!Ju fler vi är desto starkare blir effekten
Ljus/Anna

Jag hoppas ni får jättestor uppslutning! Det ni gör är FANTASTISKT!! Jag jobbar på arresten o varje ungdom som hamnat lite snett men sen rätat upp sig ger en underbar värme i bröstet o gör att man orkar lite mer med dom som inte kommit rakt…än.. hoppas verkligen på helg längre ner.
Kraam alla fantastiska människor här!! Sussie