Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 996 ggr
Jagmed
2

Lite om mig

För er som är intresserade om mig… 

Jag kan nog inte säga vem jag är sådär men jag kan säga vad jag kan. Vem jag är får vara er tolkning den blir troligen fel men ja tolkar gör folk hela tiden..

Det jag kan: Jag kan se, höra, känna andar, energier och änglar. Jag kan röra mig mellan dimensioner upp till buddic med atman upp till Nirvana. Men är sällan där. Har inte all kunskap jag behöver än..

Jag kan se bakåt o framåt i tiden, jag kan inte drömma men vara medveten om nättrena om jag sover. Alltså drömmar är = omedvetna handlingar (sovande) men jag är medveten i min sömn så drömmer inte utan är iväg på olika saker.

Jag kan heala så klart som alla andra och ja jag är iväg mycket då jag kan gå ur kroppen med flera av mina kroppar (andar) men vanligen Astral till folk…

Okej det var lite kort frågor ställ dem bara…

Fjäril
1

Hej Jagmed, Tack för din presentation :)

Sajtvärd på Övernaturligt

Gahella
1

Hej och tack för din intressanta presentation :)

Då tar jag dig på orden, och vet samtidigt att mycket beror på oss själva.

Men jag undrar vad du ser kommer att ske på ett globalt plan detta år? Ju fler detaljer desto bättre.

Jagmed
0

2: Var mer detaljerad. Globalt med vad. Dig, oss (människor), Naturen, ja du förstår krymp frågan.

Gahella
1

Det är svårt att krympa den här frågan då den är stor.

Men om jag säger det är ju nu det magiska 2012 och hur ser den processen ut? Världspolitiskt och medvetandemässigt

Om du tycker frågan fortfarande är för stor kanske du kan krympa den själv som passar dig?

Jagmed
1

Jag förstår tanken där, 2012 är inget i grunden. När vi pratar om tid så är det en grund efter jesus födelse ( västerländsk tid) och på detta en uppskattning utifrån troligen när jesus föddes alltså inget säkert.

Att säga 2012 som årtal är lite intressant då vi inte innan tågen hade samam tider o dagar i hela europa eller ens sverige. Tiden som sådan är illusion. Tar vi samma tid till mars kommer vi märka att det inte tar 12 timmar för planeten att gå runt sin egen axel, detta gör att mars inte komemr ha 2012 när vi har det, i Kina har man inte heller 2012, inte heller i arbvärden där man går efter Mohamed. Så de är 1400 - talet där. Så kortfattat tid är illusion.

Om vi skall ta ändringar i energi framåt och utveckling finns det inget som tyder på detta snarare tvärt om att vi sänker vår energi i stort, människan blir mer o mer ego och har större habegär nu detta delvis på grund av att hon har mer att välja på idag vilket triggar mer begär än om du bara har några få saker. Att säga som många vill påstå att genom revolution som sker i vissa delar som sker nu är folket mer medvetet och liknade.

Detta är föga sant detta sker genom ett begär med om bättre, inte fel men felet är att den medvetna dödar inte folk för att få sin vilja igenom. En medveten kan vart den än är utvecklas då den vet att utveckling sker inom en inte via det runt en. Det runt dig kan ge förutsättning men inte kunskap och utveckling. 

Så tyvärr, vi våltar, dödar, slåss, är giriga, lurar, har vår egen värld m.m. Lika mycket som alltid annars… Detta har pågått under flera 10.000 tals år och vi fortsätter med samam sak men på mer påhittigt sätt.

[markac601@hotmail.com]
0

Hej,

Tack för att vi fick känna dig och jag undrar om du kan se jag och mina barns framtid,vad kommer hända?

Tack igen

P.S. om du vill ha info då kan jag lämna till dig på PMet.

Jagmed
0

Hej jag kan gärna berätta lite utan info det behövs inte men jag skriver det gärna via PM då jag itne gillar att lägga ut saker om familjer på öppet forum. Folk o tolkningar du vet…

[markac601@hotmail.com]
0

Tack så mycket till JAgmed

[markac601@hotmail.com]
0

Hej, när ska du göra och kommer du svara på fokus sidan eller skickar du till min Email?

Tack

Jagmed
0

Jag svarar på iFokus, har varit lite iväg och hjälpt lite folk nära mig här där jag bor (grannar) så jag har inte varit online… Men skall vara det under dagen/kvällen. Så det kommer troligen snart..

Gahella
0

Tack för svaret. Jag är medveten om årtalen det är mer tiden som sådan jag menade.

Många håller nog inte med dig att världen blivit värre, tvärsom så har våldet minskat oerhört mycket. Denna man Steven Pinker redogör det i ett bra tidsperspektiv.

http://www.bjorn-lieden.se/blog/?cat=20

Du säger att den arabiska våren handlar om begär, menar du då mer behov av frihet och mänskliga rättigheter då?

Du tycker fler har blivit egon, ja det stämmer säkert på sina håll, men jag ser även det motsatta och det växer fort tycker jag. Men det kanske beror på vilken spåkula man tittar i? :)

Jagmed
0

Nja inte spårkula utan du måste veta vad som triggar egos, allt från att vilja ha partner, barn, saker, pengar ja du förstår behovet av att ha saker skapar egos på egos på egos.

Sedan kan jag se framåt med och viljan att göra något är liten, medvetandet är litet. Med det lilla medvetande om våra egna handlingar skapar vi ingen grund för att slå oss fria. 

Så ur djupare perspektiv så har vi inte kommit någonstans vi gör samma fel på andra sätt… O intresset för att KÄMPA för ändring finns inte. Du kan säga vi blir mer medvetna för detta med andlighet, jag säger detta med andlighet har aldrig givit medvetenhet. MEN kan ge en grund för de få som verkligen ser sig själva.

Spå framåt om detta så har vi nedåtgående speral, där självbedrägeri är grunden för att fortsätta.

Detta med frihet utifrån som i revilutioner, det är fel fokus. Fri kan du bara bli om du är fri inom. Det har inget med det runt dig o göra. Så ja, folk har levt på hoppet länge och fortsätter blint famla i mörker. Istället för hopp, ta reda på hur det ligger till utan tolka det.. Inte lätt få som kan men när man ser lite ser man en annan helhet inte det man hoppas på utan det som är och först då kan vi ändra det…

Gahella
0

Okej tack då vet jag hur du ser det :)

[markac601@hotmail.com]
0

Jagmed

Hej,vad har hänt,vill du inte göra den så säg till mig att ska inte vänta på det för att jag är nyfiken eller kanske helt enkelt du inte kan göra den pga brist på tid .

Tack

Jagmed
0

Jag skickade igår?

[markac601@hotmail.com]
0

jag har inte fått den,var skickade du den?

Fjärilen
0

Hej,

Vilken intressant tråd, spännande läsning om hur världen ser ut.

Jag undrar om du kan se något om min framtid? Speciellt vad gäller kärlekslivet?

Tack och Glad Påsk. :)

Amandla
0

*Önskemål om avläsning tas antingen privat via pm eller läggs in i vår Avläsningstråd som ligger klistrad i vänsterspalten. *

[markac601@hotmail.com]
0

jag hittar verken på vänsterspalten eller på pm,det ända som jag vet har inte fått nån avläsning ,inte av jagmed eller någånannan.

Amandla
0

Titta högst upp i vänsterspalten där senaste inläggen kommer upp. Överst ligger de klistrade trådarna, de har en röd plupp framför sig. Avläsning/Vägledning heter den.

Om Jagmed inte svarar på pm heller så är han/hon nog inte här just nu.

Som vi (moderator och Medarbetare på Övernaturligt) förklarat flera gånger så garanterar vi inte att man får någon avläsning, eftersom de som tränar själva väljer vilka de ska läsa av. Personligen har jag erfarenhet av att de som "vill för mycket" blir svåra att känna in, särskilt om de är upprörda över något.