Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 11221 ggr
wolfie
6

Resa till Blåkulla

Hej!När åker ni?Själv drar jag vid fyratiden.Det mesta är klart,badat katten i neon,satt lysdioder i hucklet,fixar just nu hjullagren på kvasten,blir raketbränsle i år.Om vi ändå inte syns önskar jag er en riktigt GLAD PÅSK!!

[Hellas]
0

Jag smörjer det sista på skaftet och kvasten är tvättad och borstad så att det inte ska vara några tovor.
Det kan hända att någon vill lifta men det var lite vingligt förra året vill jag minnas.

Just ja, jag har självklart med mig det torkade som jag ska använda till brygden som jag kommer testa på alla trollkarlar i år.
Förra året så damp di med näsan ner i jorden av yrsel så det blev ju inga danser av där inte.

wolfie
0

#1 Hahaha!!!Ja bäst o smörja ordentligt!!Tungan ute

Happyspirit
1

Jag tänkte att vi kanske kunde göra en startlista i år så vi slipper krockar som förra året. Vissa fastnade ju hos häxmästarna också. Vilket inte är att rekommendera för goda häxor på blåkulla afton. En god vän stötte på en med horn tillochmed. Aj aj.

Nåja, i år har jag pimpat min kvast. Den är grön i år och en gps har jag inhandlat. Men jag är inte så säker på den eftersom jag pratat  med kära Maiya och hon har då ingen bra erfarenhet av gps mokapärer alls.Inte av bilar heller men nu ska vi ju åka kvast så jag hoppas det går bättre.Skrattande

Provåkte en sväng i går kväll, hmm, det gick väl så där får nog plana toppen lite till för den gick inte tillräckligt fort, jag har nog blivit lite lurad på antalet hästar i den där kvasten. Men fin var den. Metallicgrön *ler stort*.

Nu har jag ju förstått att färgen inte är allt tyvärr. Men ett par hästar till ska jag nog kunna klämma in. Vill ju i alla fall komma fram i tid. Så startlistan. Vill någon frivillig bra organisatör ta hand om den?? *blink*

lillajex
0

Jag är inte så van vid den här kvasten än. Fick sno mormors gamla i år då jag krockade min egna i vattentornet efter en sen utekväll…  O mormors är lite vingligare än min egnaTungan ute . Så om ni ser någon som vinglar hit o dit och inte lyckas så bra så  vet ni vem det är.

Happyspirit
0

#4 Ska kolla vännen om jag inte har någon stadigare kvast på vinden.Flört

maiya
0

#1. Kära Hellas skulle jag kunna få lift med dig igen till Blåkulla? förra åretets färd var lite vinglig,men fram kom vi.

Det vette tusan vad du hade lagt i din termos?Skrattande.

#3. Goa Happy,helt rätt har du vad det gäller bilar och Gps,inte min starka sida,men jag har frågat Hellas om lift för att vara på den säkra sidan,annars vette tusan var jag skulle hamna nånstans.

Om jag skulle flyga själv på min kvast ,så skulle väl risken vara stor att jag skulle komma till Italien istället för Blåkulla.

För mig hjälper det inte att ha någon Gps.Skrattande

Happyspirit
0

Ne jag vet det vännen. Men jag tycker verkligen att du ska utmana dig själv i år och åka själv. För jag är helt övertygad om att du grejar det vännen. Så ta Ina och mig i handen så åker vi tillsammansSkrattande Min kvast går inte så fort i år som jag önskat eftersom jag blivit lite blåst på hästkrafterna.  Så vi åker långsamt och tillsammans tryggt och säkert.Skrattande Och vi tar inga fikapauser på vägen för säkerhets skull. Så vi kommer dit vi ska.

lillajex
0

Tack snälla HappySpirit!

Den här är verkligen en vinglig..Foten i munnen

Tog en provtur förut och kom hem drypande våt efter en avåkning i ån.. Annars kanske jag får göra som maiya lifta. Nån som har en plats ifall inte kvastproblemet löser sig?

skrult
0

SÅÅÅJAAA! Nu är det packat och klart..polerat kvasten o katten som oxå ska med i år..han var inte det minsta glad när jag stoppa ner han i badbaljan..fräste o klöste men jag fräste tillbaks. Puuh,nu sitter han där o blänger på mig o slickar sig torr. Vi ses imorn alla häxvänner!Flört

Happyspirit
0

Jadå Liljajex det kommer att ordna sig! Inte ska du lifta i år heller. Du fixar det här helt galant.Skrattande Mayia ska inte heller lifta. Nu grejar vi det här tillsammans. Så de så!!!Skrattande

Härligt skrult !! Den där kattan får du ta lite extra hand om i natt för den ska lugna ner sig tills i morgon hör jag. Lite extra kattmynta gör nog susen ska du se.!!!!

Elisabeth-J
0

Jag har tvättat och gjort kvasten startklar och jag har ju några liftare att plocka upp på vägen så jag startar tidigt imorgon bitti, det ska bli roligt när vi alla sammanstrålar, håll i hattarna!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

maiya
0

#10. Oki,fröken då försöker väl jag själv då.

När du ser någon flyga förbi i Tumbo och det går vingligt då vet du att det är jag som är på G.

Men jag lovar,jag kommer att göra storartad entre på Blåkulla,och det kommer bara att blåsa till när jag landar med dunder och brak.Skrattande.

Så alla kära vänner som ska till Blåkulla,håll er undan tills ni ser att jag har landat.Skrattande

sven-g
1

Det här med blåkulla borde anmälas till JÄMO vi med skaft åker inte kvast.Skrattande

Happyspirit
0

Sven-G jag är ledsen men om du inte tänker klä dig i kjol så får du nog landa bland häxmästarna.

sven-g
0

Ni får väl hälsa farbror bockfot, för om jag ska ha kjol måste jag vaxa benen först.

stina63
1

Jag har polerat min kvast och badat katterna så nu är det bara att flyga iväg, Men undrar är det någon som har vägarna förbi Malmö så kunde vi flyga tillsammansSkrattande

wolfie
0

Höhöhö!!skrattar så jag sätter i halsen!!Skrattande

lillajex
0

Ja här var en härlig stämning och samling! Tycker för min del att sven-g gått kan offra sig och vaxa benen o hänga med till Blåkulla! Fast han kanske inte vågar utmana ödet ? hihi

christine79
0

Haha vad ni är roligaSkrattande

Christine, Chris

"Behandla andra som du själv vill bli behandlad"

Kika in på min fotoblogg och glöm inte att kommentera: http://photosbychristine.blogg.se

Happyspirit
0

Ja eller hur vaxa benen är ingen stor apparat heller. Det gör vi kvinnor ofta utan gnäll. Så Sven G ska du med till blåkulla i år så sätt igång med benvaxet du kan ta weet nåt på tub. Eller rakhyvel funkar också bra!Skrattande

[asamaria]
0

#13 Om du hör med plastikkirurgen så kanske h*n kan gör en förlängning av din medfödda så får du en inbyggd kvastFlört

christine79
0

Jag ska genast leta upp en lämplig kvast och förbereda den för turen till Blåkulla i morgon. Tar med mig en av 6 katter. Vet bara inte vem som får följa med.

Christine, Chris

"Behandla andra som du själv vill bli behandlad"

Kika in på min fotoblogg och glöm inte att kommentera: http://photosbychristine.blogg.se

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja nu är det blå kulla som gäller.

Jag är klar.

Putsat alla mina grejer..Jag tycker att vi tränar på o åka på våra egna kvastar.

Vi blir många i år. För det är många sajter som putsar o donar för denna färd. Väl mötte.

Lena.P är jag i verkliga livet.

sven-g
1

"21 Då får ju jag propelller, fast inte som karlsson, så det blir rygg flyg. Kan tänkas svårt att hitta då.

lillajex
0

#24, finns ju numera gps till kvastar juOskyldig. Vilken syn det kommer att bli en rygggflygande man med propeller och nyrakade ben. Jag skrattar snart på mig*asg*  , får magknip hihiihi

sven-g
0

Hört man kan hamna i vatten eller på en skoterled om man litar på en GPS. Och hamnar man i vattnet i den här tiden blir propellern så liten så jag inte kan lyfta.

lillajex
0

hahaha ja det kan ju vara problem så klart! Min kvast knuffa ju av mig i det förut så jag vet hur liten o vått man kan bli!  Hm då får du ta en vanlig kvast om du vill o vågar hänga på.  Kan ju vara kul att se hur Hellas dryck brygd fungerar på dig om inte annat!

sven-g
2

Nä jag håller mig hemma och kammar benen, men tänk att månen lyser och det blir svårt att dölja sig, och glöm inte svart pannan så ni har nått bränsle till åter resan.

lillajex
0

Fegis Tungan ute men tack för påminnelsen om kannan! Visste att jag höll på att glömma något!

[asamaria]
0

Ja du sven-g inte begriper jag hur du är skapt, men roligt va de. Brukar sällan få tårar i ögonen av skratt här inneSkrattande

Förresten glöm inte balsam så att håren inte tovar sig när du kammarFlört

melia
0

Ojoj, jag som moderniserat mig i år o kastat alla gammla kvastar!! Skrikandes Jag polerar upp dammsugaren istället och gör den startklar ute på bron! Hoppas den flyger lika bra som era kvastar Cool

Någon som flyger förbi Dalarna o kan göra mig sällskap?? Skrattande

[Hellas]
0

Ja detta med gps är inte att leka med, jag hörde att någon gick i loop i en rondell pga. dålig gps förbindelse.

Dessutom så var det några andra som fick sin gps helt ur spel av andra sidan när de närmade sig slutmålet, då var det tur att man började se brasorna.

Detta med köordning var en bra idé, kör vi höger eller vänster trafik?
Så jag vet på vilken sida jag ska köra om *hehe*.

Mayia, om du ångrar dig så är det bara att du visslar så hör jag ju att du vill få lift.
Du vet, jag grejjar det hela med bravur och vingligheten botar vi med mina hmmm tvivelaktiga torkade örter….jag har ju kvar från förra året av den däringa svampen som jag fick av någon Druid eller om det var en Shaman jag flyktigt känner.

Mizzi
0

Jag har inte råd med nymodigheter som gps så jag får nog ta tandemkvasten och dra med mig min vännina som kartläsare åt mig.

Då kan hon ju sitta där i bak så får katten lite sällskap också Flört dessutom kan det ju vara bra att ha någon som kan hålla koll på kaffepetter i fall man blir sugen på en slurk efter vägen. Glad

Det är ju en bit att åka då behövs lite kaffe också så man håller sig vaken och inte somnar för annars vet i gudarna vart man kan hamna.

Ina123
0

Kvasten ladda här, såklart åker vi i samlad tropp till Blåkulla Maiya och Happy. Jag tar lite extra bränsle med till oss i termosen ifall att vi behöver det ;)

Hellas, du har väl inga såna där svampar med dig i år, dom var ju rent livsfarliga, blev ju kvastdans och allt möjligt förra träffen i Blåkulla Flört Bybosan, är du här, du hänegr väl på? Vi vinglade ju på min kvast förra året  Skrattande

Happy, måste säga att din kvast låter extremt snygg i år så gör inget att hästkrafterna inte är som du tänkt dig! Flört

Synd Sven-g att du inet övervägde det där med vaxningen iaf Flört

Ses snart i Blåkulla då alla goingar Glad

RaggeNo1
0

#1. Haha, smörjer du skaftet? xD

Erasmus
0

Kärringen min åker väl vid 16-tiden!

[Lady-Oona]
0

Ja, då ger jag mig iväg då….rumpan är full av stickor , glömde polera kvasten och inte hitta jag kattskrället heller så jag tog med grannens, en röd ilsken sak som gör resten av kärringarna avundsjuka. Men i år blev de en espressomaskin man är väl modern, har Portvin i kitteln i stället och satte dit pedaler på kvasten ifall det skulle bli vindstopp…

Hej hopp…

[Chakra]
0

Nu står jag i startgroparna!Glad

Fick laga kvasten i sista stund och nu får den banne mig hålla hela vägen till Blåkulla.Jag har ställt in gps:en och hucklet är på och kjolen snor in sig runt benen och prickarna på mina kinder är ilsket röda.

Katten kommer vinande runt knuten och kaffepannan är fylld med starka droppar.

Vem vet vad som kan hända däruppe bland molnen när det är fullmåne och allt…

Nu hoppas jag att Inas gäng inte hunnit fara, för jag vill hänga på…

Ina123
0

#38 Här är vi Chakra goingen Glad Häng på bara eller om vi ska hänga på dig du har ju Gps och grejer Skrattande Kraaam

Marina2
0

Nu ger jag mig också strax iväg på min fina blåa kvast! väl mött! Får väl akta mig för krockar..

Jane-Lyzell
0

Men snälla ni här har man setat och ventat sen igårnatt - hhahahahah hoooooooo häx häx!

Moderna häxorna av i dag vet inte när de ska resa!!!!!!!!!!!

Får alltid vänta på dem…….. fast man får ju bästa sängplatsen dåSkrattande Håll i hatten alla Häxor i natt dansar vi på bål!

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Happyspirit
0

Ok nu har Oona dragit före. Ska vi sticka nu då? Är ni beredda?? Halv fem startar jag härifrån väntar in Maiya hon skulle komma förbi då så hämtar vi upp Ina på vägen. Det borde väl ta en kvart till dig härifrån Ina. Så Chakra får möta upp någonstans tar mobilen med mig så du kan ringa och kolla vart vi är en si så där runt kvart över fem. *blink*

Happyspirit
0

Ok nu är Jane med här också. Åker du själv eller möter du upp oss runt Örebro vid kvart i fem Jane?

Jane-Lyzell
0

Men jag är ju redan här:-) Jag fortsätter att vänta och surplar i mig kaffet med kask!Flört

Happyspirit
0

Meeeeen!!! Jane din rackare har du redan hunnit fram. Tat lungt med kasken är du snäll. Sist snarkade du jättehögt när vi andra kom och missade ju hela kvällen. Så försök hålla dig vaken i år tills vi andra hinner fram är du go. ;)

Jane-Lyzell
0

Tog med snarkskenan denna gången så ingen fara - men för all del ska ställa undan kasken tills ni kommerSkrattande vill ju va med denna natten!

Happyspirit
1

Härligt härligt vi är där om max, ett par timmar!!!

Har ställt in Gps, en på Blåkulla. Oj nu kommer Maiya här!!! Syns snart.Skrattande

[Hellas]
0

Japp, jag är snart frammed, modern som man är har jag förstås trådlöst med mig så att jag kan meddela mig på nätetFlört.

Jädrans vad det går undan, nu kär jag om er kärringar :)

stina63
0

Vänta på mej tjejer, Jag har precis kommet hem från jobb och ska snabba mig,,Ses på blåkulla Hejhopp här kommer jag,Skrattande

Mysan59
0

Har alla åkt redan? Jag har ju städat och fixat….. OK, jag sticker nu så ses vi snart! Glad

Happyspirit
0

Hörru Hellas du har nog varit på Janes kask nu. Det hör jag det!!!!Tungan ute

Bettan stannade vid den gula skylten där det står Blåkulla och spanade med kikaren, hon är här med mig nu jag mötte henne på vägen så nu kvastar vi tillsammans, ses snart alla häxpolare!! Tungan ute

[Hellas]
0

#51 Jag kanske tog en liten gnutta av Janes blandning, jag har ju lite ont i halsenSkäms.

Skynda er nu, kitteln kokar och vi har redan börjat nynna på ramserierna.
Ska vi vandra baklänges och samtidigt sjunga på svahiti så är det bra om amn är någorlunda piggelin

[Hellas]
0

*Jane…..nej, inte den torkade smampen för dig i år igen, det blir inte bra mins du väl, eller det kanske du inte minns*.

Hallååå, skynda er!!!

Happyspirit
0

Vi är här nu, Hellas och Jane, titta upp så ser ni oss flyga och moooohahahahha, men vad är det vi ser….. Ni har ju snart druckit ur kasken, vågar vi landa eller?? Förvånad

skrult
0

Shiiit!! Får göra ett nytt försök..kommer snart!!

[Hellas]
0

Ouuuuiiii, jag ser er, landa här *pekar åt höger*
Gör för sjutton inte som #55 skrultFörvånad, då behövs varken karsk eller andra bryggder Tyst

Ina123
0

Sådär ja landningen gick ju riktigt bra förutom några små blesyrer eller vad säger ni gänget? Glad Håll i kvastarna brudar för nu ska här dansas Skrattande

Hur går det skrult, det såg riktigt illa ut det där ;)

skrult
0

Jodå,nu ser jag er! Skulle inte ha tagit det där smakprovet ur kannan innan jag for iväg Tungan ute Nu kommer jag in för landning,här är det full fart!

chik
0

Ja då är man på väg igen.aschlet fullt av stickor!glömde polera kvasten, o inte hittade jag kattfan heller, så jag tog grannens , den röda, så nu får de andra kärringarna nåt att skratta åt.Men jag har i alla fall en espressomasin med mig,man är väl modern. Vi syns på Blåkulla!! Glad Påsk..

chik
0

Jane !!vad bra att du tog snarkskenan med..Men inte skall du såva?

Hur gick det för Skrult? Hon måste se ut som en bulldog i trynet!

Jane-Lyzell
0

Näe denna gången har jag hållt ögonen öppna - det var värre förra året:-) så snarkskenan är i reserv:-)

Cathy
0

Nähä. Jag kom inte med i år heller. Det är det där med katten, jag får ju aldrig med mig den ju.. Den vill ju liksom inte alls sitta på min kvast. Någon som har ngt bra knep. Måste ju klart vara djurvänligt. Flört. Ser  fram emot berättelserna ni har när ni kommer hem igen. / Cathy

chik
0

Bra Jane. jag blev äna rädd att du skulle nana..

jag har så jag kokar egen mjöd..Det kan ju bli kalt o vi bör komma i form..

[outgrundlig]
0

Som nybörjare här så har jag haft fullt sjå med att skaffa fram en kvast men fann min farmors kvast i källaren. Så bli inte förvånade om jag dimper ner och kraschlandar. Har ju inte tränat så det känns vingligt. Är däremot ett geni på gps etc. så jag ser var jag kraschlandar.Skrattande

Jane-Lyzell
0

Hellas hick….. vad är duuuuuuuuu - den var inte bra den bryggden:-) snarkkkkkkk………… hick, phuuuuu.

sven-g
1

När ni dansar där, med pär, i denna orgie av begär, gör ej något som er tär, och av detta ni er lär, att i honom ej bli kär, då ät hvete det bär.

Bybo
0

Jag och några polare blev visst avbildade innan jag störtade..men ska göra ett nytt försök att komma i väg. Hoppas ju på att få lifta med Ina…

[Hellas]
0

#65 Jag taj hand om dejjj, du kan vaja lugn…..
vij scha shoova nuuuu*zzzzzzz*

sven-g
1

#67 Ucha tänker på en bit. Det gör ont med Lena P.

Bybo
0

#69 *gapflabb* Jaaa, du e fyndig du :-D

Jennie-S
0

Buhuu.. Går inge bra för mig att komma iväg, hittade ingen hundvakt så tänkte att hunden skulle få följa med.. har ju ingen katt så det borde väl gå med hunden istället tycker jag.. men hon klarar inte av att hålla balansen på kvasten.. Förvånad
Inte har jag hunnit övningsköra heller så med min tur så är jag körsäker nästa år eller nåt Tyst

Bybo
0

Vira fast hunden, och låt henne köra, så kan du sitta bakom och dricka kaffekask! :-)

Jennie-S
0

jaa men det va en bra ide! Tar hennes bilsele och virar fast henne ordentligt.. eller snarare oss båda tror jag.. lär nog ligga över halva kvasten och hålla mig fast helt krampaktigt så kaffekasken får nog vänta tills jag kommer fram tror jag *S*

Manda29
0

# 71#  Har du inget släp till kvasten? Det har jag så hundarna får hänga med. Katten sitter bak på kvasten.  Skrattande

Vi ses på Blåkulla. Blev lite sen. Flört

Jennie-S
0

#74 Vad smart! Tyvärr så har jag inte det men det ska jag absolut se till att införskaffa till nästa år! Flört

Happyspirit
0

Tjooooar GODMORGON!!!! Sjutton va ni ligger utspridda överallt. Jaaaane?? Iiiiina?? Maiya? Heeellas!!! Men se där där ligger Jane och snarkskenan har hon råkat elda upp. Ina och Maiya har krypit upp i ett träd och snarkar ljudligt båda två så trädet skakar.

Hellas vete tusan henne har jag inte hittat ännu…..

Bettan hon drog vidare till småland redan tidigt i morse och Elinor hon drog med nån snubbe med horn. Hmm. Stina såg jag bara rökmoln efter i går och Chakra hon irrade omkring med ett stort gäng och letade efter häxmästarna. Försökte tala om för dem att det här var fel ställe att leta på men ingen ville lyssna.

Ne nu ska jag ta kvasten och sopa ihop mina tillhörigheter härSkrattande

Happyspirit
0

Men se där kommer ju Wolfie och Liljajex och Mysan och Skrult.

Mizzi och Marina och Lady Oona släntrar efter. Christine kommer släpandes på hela blåkullas kattor. Vad sjutton ska du med alla dem till???

Och vad har ni gjort med kläderna tjejer??? Har ni sovit direkt på marken i år. Kom ska jag borsta av er lite…. Hmm, galna Häxor är det ingen ordning på.

Oona jag hittade din sko i natt under busken där borta! Va fint att du har den andra kvar i alla fall. :))

Stina mumlade något på skånska i sömnen, ska nog inte återge vad det handlade om. Mohahaa!

Tack för den här gången Häxsystrar!

Ska försöka hitta Ellen på vägen hem också så jag måste åka nu.

SVIIIIIIISH! Oj vad kvasten gick undan nu då. Någon har nog gett mig några extra hästar i natt. :))

Ina123
1

Morning Happy!! Jag har lite ont i kroppen, förstår ju varför om Maiya och jag hamnade i ett träd på slutet hahhahah. Hur mår du idag Maiya?? ;)

Hellas det där du bjöd på igår kan inte ha varit bra ;)

Höll du ordning på oss igår Happy, du verkar oförskämt pigg idag! ;)

Jane såg jag dansandes på slutet innan snarkskenan kom på sne :)))

Bybosan, jag försökte ju ge dig lift hela tiden men hittade dig inte förens på slutet då damp du ner och hade en hel drös med trollkarlar efter dig ;) Undrar om Chakra hittade dig hon letade ju efter häxmästarna :))) Vart tog du vägen Chakra? ;)

#66 Vi klarade oss den här gången också sven-g :))

Happyspirit
0

Ont i kroppen…tror jag det och du lär inte vara ensam om det Ina!!!Flört Ja, nu fick jag ju av någon underlig anledning en känsla av att jag behövde hålla lite koll på er. Men nästa år..då……då är det ni som får ta hand om mig!!!! Nu har jag gjort mitt pass för minst 10år framåt. ;))

Ina123
0

Ojoj Happy ja tack för du höll ordning på oss virriga kärringar, blir inte lätt för oss nästa år när du ska släppa loss då, du har ju lite att ta igen på oss då  Flört

[Hellas]
0

Hello girls!

Här är jag, jag har varit och luftat mig en sväng, vad bra att ni är vakna, jag trodde aldrig ni skulle gå och lägga er igårCool

Nu drar jag iväg på andra göromål, tjingeling!

stina63
0

Hahaha ja jösses vad skoj vi hade. Jag letade efter häxmästaren men hittade honom inte. Mina ben är helt slutkörda efter ha kört iväg med kvasten. Kom knappt upp i morse,Skrattande Happy vi tar hand om dej nästa årFlört

Nu ska jag ta kvasten hem till mina föräldrar hehe,

skrult
0

Goood mooorgon tjejer! Åh,Hellas..du är oförskämt pigg idag! Finns det kaffe? Skoj var det inatt ialf…hohaha..herreguud..vad var det i häxbrygden?! Nä,nu e det bäst att sätta fart hemåt igen,men va f*n är katta nu då! Aha,tack Christine för att du tog hand om katterna!

See you next year,by by!

lillajex
0

Halloj flickor! Vilken underbar natt !! Så skoj var länge sen jag hade! Nu är det bara 364 dagar till nästa gång!

Kramar Lillajex

Jane-Lyzell
0

Oj oj oj- bakis o ont i håret idag…… vad händeTungan ute

[Lady-Oona]
0

Frysen och lite öm både här å där…men kan inte klaga båda skorna e me, hitta den ena…men hittar inte grannens katta, Christine ha de den i ditt nya Cat-gäng…

Portvinet slut, Jane tog sista slurken innan hon stack tebax.

Jag stannar en stund på vägen och snacka lite Venus med UFO-Berta…

Det blir diet idag…magen är full av godsaker och goda saker..

Ha det gott kvinnor…

cillagonk
0

Fy fan så kallt det var i natt, nästa gång ska jag ha kläder på mig.

Mizzi
0

Jaha ja !! Ja jag missade hela kalaset.

Min kära väninna som var kartläsare hade fattat allt fel och navigerade oss till PÅSKÖN !! Skrikandes attans järnspikar så sur jag blev.

Men men vi fick partaja så gott vi kunde där i vår ensamhet bland stengubbarna så det blev ju bra till slut endå.

Men nästa år ska ja banne mig ta mig råd med en gps i alla fall för min kära kartläsare litar jag inte på något mer.Flört

chik
1

Kommer så väl ihåg..SkrattandeDe gamla trådarna är som o se på Foton……

Blir det någon Blåkulla Här????????????????????????

….

linnease
1

Haha, så skön tråd!!!!!! Massa asgarv såhär på morgonkvisten.. Skrattande (morgonkvasten? hm.. får jobba på min humor..)

[mossquinnan]
1

jag e redan på väg,men d e ruskigt varé blåser *fniss* tur man knöt dubbelknut på *hööckle*Tungan ute

chik
1

Hucklet"" Jag får inte tag i den där katten..

…

[mossquinnan]
0

Haha så söt,jag brukar göra en liknande blick som kissen *asg* Dock blir jag inte lika söt *fniss*

[mossquinnan]
0

Denna bild var på mig då jag vaknade i morse,glömde tvätta bort sminket i går kväll *fniss*

chik
0

Wow vad du är Vacker MossQ…O du flyger som om du hade lånat kvasten.

[mossquinnan]
0

Kyss

chik
0

Ser Frun något under hatten?  Tycker att den täcker bra mycket..Vill ju inte det skall sluta med en*****

.Man skall vara ful konsentrerad när man kör..

[mossquinnan]
0

Haha:-)))

Bybo
0

Åååå… *nostalgi* Minns tråden väl, och att vi hade en liknande tråd året innan :))

Chickan, undrar om inte Wolfie varit påmint dig om denna tråden.

Söta Wolfie, jag tänker på diiiig <3<3<3<3

Sofiatinnert
1

Älskar min nya kvast den andra skavde så, ska bara sätta på en cykelkorg till katten :)

http://beautywithsofia.wordpress.com/

[mossquinnan]
0

sofia den kvasta älskar jag åxåKyss

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.