Vad jag kan!
Hej! :D Har lite tråkigt och inget att göra, så jag tänkte berätta lite vad jag kan göra och se ifall det är någon annan här som också kan det saker jag kan! :)
Först så känner jag av saker som ingen annan gör i min familj, jag tror det är andar, jag känner ifall dom är nära mig.
Sen så kan jag se energi i luften, det är som massa prickar "i" luften, och ibland är det nästan som rök ungefär.
Vet inte riktigt vad detta är fast jag kan typ hålla ut min hand/händer och skicka ut energi, och ibland när jag håller händerna mot varandra och skickar enegi till varandra så skapas det typ rök. Inte riktig rök fast det ser ut som det :P
Och det är nog det :)
Hej MikeW,
Tack för att du delar med dig 
Jag har nog aldrig upplevt "rök" eller prickar, men det finns säkert alla möjliga sätt att känna/se saker på.
Sajtvärd på Övernaturligt
Jag ser också energi i luften, men upplever det mer som såna värmedallringar som uppstår över asfaltvägar på sommaren. Kan det vara auran du ser som rök?
Jag har gjort en sak på ett flygplan från aten till stockholm, inte specielt stolt över detta men är väldigt förvånad att det fungerade.
törs inte tala om vad det va, men min syster såg detta och tittade konstigt på mej.
G
#3 du borde inte ha sakt det för nu vill jag veta :P Skicka pm? och berätta vad som hände? :)
#2 Jag ser med sådant! Aldrig tänkt så mycket på det mer än undrat var det varit. Men nu när ni pratar om det så känner jag igen mig!
#3 Jag vill också veta vad det var du gjorde, har man sagt A får man ju säga B ;)
Håller faktiskt med #6 en del ;)
#MikeW
Hej,
Jag har inte kunnat se någon rök, men jag känner av energier väldigt mycket. Energibollar som flyger runt kan jag se och vad som ser ut att vara energifält runt olika personer. Det är antingen en mörk massa eller en ljus massa som täcker en liten sträcka utanför olika personers konturer. Min inutuition har varit väldig stark sen så långt tillbaka jag kan minnas. Jag har varit lite av en annorlunda person sedan barnsben och det har varit både positivt och negativs i många benämningar.